Standaard waarde voor content blok

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
realrock
Forum Members
Forum Members

Standaard waarde voor content blok

Post by realrock »

Ik ben bezig met het bouwen van een website die gebruik maakt van een flashbanner. De website telt meer dan 50 pagina's en de bedoeling is dat er op verschillende pagina's een andere flashbanner te laten zien is. De flashbanner werkt inmiddels.

Een mogelijkheid om dit te maken zou zijn om verschillende templates te maken met daarin een steeds een andere banner, maar dat heeft niet mijn voorkeur (i.v.m. de vele templates).

Ik zat de denken aan een tweede contentblok met daarin de flashcode, dat werkt, alleen als de klant een nieuwe pagina aanmaakt ik dat veld weer leeg.

Is er geen mogelijkheid om een standaard waarde te maken, dat veld altijd standaard al die code bevat?

Voorbaat dank,
Peter
wpbremer
Power Poster
Power Poster

Re: Standaard waarde voor content blok

Post by wpbremer »

realrock wrote: Ik ben bezig met het bouwen van een website die gebruik maakt van een flashbanner. De website telt meer dan 50 pagina's en de bedoeling is dat er op verschillende pagina's een andere flashbanner te laten zien is. De flashbanner werkt inmiddels.

Een mogelijkheid om dit te maken zou zijn om verschillende templates te maken met daarin een steeds een andere banner, maar dat heeft niet mijn voorkeur (i.v.m. de vele templates).

Ik zat de denken aan een tweede contentblok met daarin de flashcode, dat werkt, alleen als de klant een nieuwe pagina aanmaakt ik dat veld weer leeg.

Is er geen mogelijkheid om een standaard waarde te maken, dat veld altijd standaard al die code bevat?

Voorbaat dank,
Peter
Kun je dit niet instellen via Websitebeheer-> Paginastandaarden en dan in het twee vak "Inhoud" je code invoegen??
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Standaard waarde voor content blok

Post by RonnyK »

In additionele content-blocks, kun je een default-parameter meegeven.

Zie de help van de {content}-tag....
(optional)default - Allows you to specify default content for this content blocks (additional content blocks only).
Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”