Beste mensen,
Voor de website kunsteiland.nl werk ik met de albummodule ik heb nu meerdere albums met foto's van het evenement aangemaakt. Het ALBUMOVERZICHT staat op 1 pagina: http://www.kunsteiland.nl/foto-s-2009.html Daar verschijnen mooi drie kolommen thumbs naast elkaar. Maar in de afzonderlijke albums, dus de pagina met een FOTO OVERZICHT, verschijnen helaas slechts 2 kolommen thumbs en ik wil er daar ook drie naast elkaar!!
Ik kan in de admin/album bij eigenschappen natuurlijk het aantal kolommen en rijen instellen, maar daar schijnen alleen de rijen te werken?? Het aantal rijen wordt netjes aangepast maar het aantal kolommen niet? Het blijven (wat ik ook doe, nul, 2 of 3 kolommen) gewoon twee kolommen.
Ik heb al diverse fora bekeken en oplossingen uitgeprobeerd, nu stel ik zelf de vraag maar even in mijn moerstaal, want mijn Engels is helaas ontoereikend op dit gebied.
Ik word een beetje wanhopig dus ik hoop dat iemand me wil helpen?
Alvast dank,
Anna-Karina
[Opgelost] Slechts twee kolommen thumbs op albumpagina mogelijk?
Moderator: velden
-
- New Member
[Opgelost] Slechts twee kolommen thumbs op albumpagina mogelijk?
Last edited by kunsteiland on Thu Sep 17, 2009 12:22 pm, edited 1 time in total.
Re: slechts twee kolommen thumbs op albumpagina mogelijk
Hallo Anna-Karina,
Het lijkt er op dat de 'center' div te smal is en de 'rightcolumn' div te breed.
Mogelijk dat hier de rij te vroeg wordt afgehakt...
Ik zou hier eerst eens mee beginnen.
Ook de pagina valideren geeft wat fouten, die mogelijk een oplossing zouden kunnen leiden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1 ... 2F102.html
Rolf
Het lijkt er op dat de 'center' div te smal is en de 'rightcolumn' div te breed.
Mogelijk dat hier de rij te vroeg wordt afgehakt...
Ik zou hier eerst eens mee beginnen.
Ook de pagina valideren geeft wat fouten, die mogelijk een oplossing zouden kunnen leiden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1 ... 2F102.html
Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
-
- New Member
Hoi Rolf,
Dank voor je snelle actie (alweer)!
Maar die div's zijn op de pagina waar het albumOVERZICHT staat toch hetzelfde? Daar laat-ie wel drie kolommen zien? Daar past het wel? Vreemd? Of heb je daar een verklaring voor?
Naar die fouten ga ik zeker ook even kijken vlgs mij staan die verwijzingen naar css er dubbel in.
groet,
AK
Dank voor je snelle actie (alweer)!
Maar die div's zijn op de pagina waar het albumOVERZICHT staat toch hetzelfde? Daar laat-ie wel drie kolommen zien? Daar past het wel? Vreemd? Of heb je daar een verklaring voor?
Naar die fouten ga ik zeker ook even kijken vlgs mij staan die verwijzingen naar css er dubbel in.
groet,
AK
-
- New Member
AHA ja die CSS! Ik had even gekeken naar de opbouw van die div's. Er was een .albumlist voor de albumoverzichten en een .picturelist voor de foto overzichten.
Dus:
.picturelist
{
margin-left:0;
padding-left:0;
float:left;
width: 500px;
rood = toegevoegd.
En dat werkt!!! *joepie*
Nu nog even wat aan het formaat van de thumbs klooien op de kunstprojectpagina
bedankt maar weer!
groet,
AK
NOTE: allemaal weer gelukt, dank!
Dus:
.picturelist
{
margin-left:0;
padding-left:0;
float:left;
width: 500px;
rood = toegevoegd.
En dat werkt!!! *joepie*
Nu nog even wat aan het formaat van de thumbs klooien op de kunstprojectpagina

bedankt maar weer!
groet,
AK
NOTE: allemaal weer gelukt, dank!
Last edited by kunsteiland on Fri Sep 25, 2009 12:47 pm, edited 1 time in total.