Is het mogelijk om het menu alphabetisch te laten sorteren?
Wij werken namelijk met verschillende plaatsen en zou erg handig zijn als dit automatisch gaat zodat we z'n indeling kunnen maken.
A
Amsterdam
Alkmaar
B
Breda
Beek
enz
Met Vriendelijke Groet,
Marcel
Menu alphabetisch
Moderator: velden
Re: Menu alphabetisch
Wat voor een menu? Een gewoon navigatiemenu met pagina's?Is het mogelijk om het menu alphabetisch te laten sorteren?
Dan kun je de pagina's toch ook 'verschuiven'?
Dat werkt in de admin ook prettiger, lijkt me...
Als alles eenmaal goed staat, dan heb je er ook geen werk meer van.
Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
-
- Forum Members
Re: Menu alphabetisch
Het gaat idd om de pagina's en ja dit kan idd via de admin en als het niet anders kan zullen we dat ook moeten doen. 
Maar als je 200 pagina's hebt en je wilt er 1 bij zetten moet je hem wel 100% op de goede plek zetten anders krijg je bijvoorbeeld:
A
Amsterdam
B
Breda
A
Alkmaar
ik dacht als ik hem automatisch kan sorteren dan weet ik zeker dat het niet fout kan gaan. Alleen bestaat er voor smarty inmiddels wel een modifier sortby die een array sort alleen geeft deze steeds de melding Cannot use object of type stdClass as array
misschien iemand anders een oplossing?
alvast bedankt

Maar als je 200 pagina's hebt en je wilt er 1 bij zetten moet je hem wel 100% op de goede plek zetten anders krijg je bijvoorbeeld:
A
Amsterdam
B
Breda
A
Alkmaar
ik dacht als ik hem automatisch kan sorteren dan weet ik zeker dat het niet fout kan gaan. Alleen bestaat er voor smarty inmiddels wel een modifier sortby die een array sort alleen geeft deze steeds de melding Cannot use object of type stdClass as array
misschien iemand anders een oplossing?
alvast bedankt