Hallo allemaal,
Sinds kort gebruiken wij CMSMS als ons nieuwe cms systeem werkt echt heel erg fijn. Alleen nu lopen we tegen enkele punten aan waar we geen antwoord op weten.
Wij verbruiken ook CGCalendar en zouden graag smartytags gebruiken in het evenement dus niet in de template maar in het evenement zelf. Op sommige pagina's zal namelijk een formulier moeten komen. Echter dit wilt niet lukken. Hij geeft gewoon de tag aan maar doet hem niet renderen in een formulier. Weet iemand hier een oplossing voor. Ben bang dat er geen support in de kalander hiervoor ingebouwd is. Mogelijk dat dan iemand weet waar ik het ergens moet zoeken. Misschien dat ik de source kan aanpassen dat die werkt.
alvast bedankt
[Opgelost] CGCalendar & tags
Moderator: velden
-
- Forum Members
[Opgelost] CGCalendar & tags
Last edited by mvanhelmont on Mon Aug 24, 2009 9:38 am, edited 1 time in total.
Re: CGCalendar & tags
Ik heb het uitgeprobeerd en je kunt in het detail veld net zoveel tags kwijt als je maar wilt, op dezelfde manier als je dat in een content-blok zou doen. Ook met formbuilder lukt dat, dus bijvoorbeeld:
{cms_module module='FormBuilder' form='contact'}
laat in de detailweergave van het evenement keurig het standaard contactformulier zien.
Misschien ligt het aan de versie die je gebruikt?
{cms_module module='FormBuilder' form='contact'}
laat in de detailweergave van het evenement keurig het standaard contactformulier zien.
Misschien ligt het aan de versie die je gebruikt?
-
- Forum Members
Re: CGCalendar & tags
Jezus wat zijn jullie snel zeg
nou de blunder lag bij me zelf. IK had de template aangepast en had gewoon {$event.event_details} daarin staat. Had ook even een standaard layout aangevinkt (had dit eigenlijk veel eerder moeten door voor ik ga rond roepen) maar het moet dus {eval var=$event.event_details} zijn. Toch enorm bedankt voor de snelle hulp
Vriendelijke Groet,
Marcel

Vriendelijke Groet,
Marcel