De table plugin is niet geactiveerd en bij opties van TinyMCE kan ik hem ook niet vinden in de lijst van de plugin.
Hij staat wel in de map op de server, maar hij ziet hem niet. Ik heb in de TinyMCE.module.php file bij het regeltje
var $plugins_default_enabled table neer gezet. en met de omschrijving van wiki kom ik ook niet echt verder.
En is het mogelijk met TinyMCE dat je plaatjes kan invoegen uit de map van de upload/image op de server. want nu moet je perse URL's gaan invoegen maar dat vindt ik nogal vervelend.
[forum vraagje]
is het bekend dat als je bijvoorbeeld een topic wil sluiten of een bericht wil editen, dat hij een fout geeft. hij geeft bij mij namelijk de fout dat de sessie niet goed is verlopen en dat als ik opnieuw inlogd het verholpen moet zijn (helaas niet)
Probleem in TinyMCE
Moderator: velden
Re: Probleem in TinyMCE
Bedoel je het mogelijk maken van het invoegen van tabellen, dat is namelijk een vinkje onder de "profiles" tab.
Het sluiten van een topic doe je door het te kenmerken als [opgelost], zodat anderen kunnen zien dat geen antwoord meer verwacht wordt. Pas hiervoor de eerste subject-regel aan..
Ronny
Het sluiten van een topic doe je door het te kenmerken als [opgelost], zodat anderen kunnen zien dat geen antwoord meer verwacht wordt. Pas hiervoor de eerste subject-regel aan..
Ronny