Gæstebog/tagwall
Moderator: Silmarillion
Gæstebog/tagwall
Er der nogen der ved hvor man kan finde et modul med en gæstebog eller en tagwall der virker lidt bedre end den der gastbuch?
- Silmarillion
- Dev Team Member
Re: Gæstebog/tagwall
Hejsa
Jeg tror desværre ikke der er andre gæstebogs-moduler end gastbuch, som jeg ikke har noge personlig erfaring mig. Hvis du selv kan programmere PHP vil jeg meget gerne være behjælpelig mht. at lave et modul til CMSMadeSimple, ellers kan du prøve at kontakte ham der har lavet GastBuch og forklare hvad du mangler, eller synes virker forkert.
Generelt er modul-programmørerne her meget imødekommende mht. forslag til forbedringer.
Jeg håber det lykkes for dig at finde noget brugbart.
Hilsen
Morten/Silmarillion
Core og modul-programmør på CMSMS
Jeg tror desværre ikke der er andre gæstebogs-moduler end gastbuch, som jeg ikke har noge personlig erfaring mig. Hvis du selv kan programmere PHP vil jeg meget gerne være behjælpelig mht. at lave et modul til CMSMadeSimple, ellers kan du prøve at kontakte ham der har lavet GastBuch og forklare hvad du mangler, eller synes virker forkert.
Generelt er modul-programmørerne her meget imødekommende mht. forslag til forbedringer.
Jeg håber det lykkes for dig at finde noget brugbart.
Hilsen
Morten/Silmarillion
Core og modul-programmør på CMSMS
Re: Gæstebog/tagwall
I have made a lot of improvements and bugfixes to the gastbuch module, please try the svn version.