Warning: Parameter limit is not known... dropped in D:\wwwroot\jsnijder\lib\misc.functions.php on line 1347
Sinds de upgrade van PHP op mijn server krijg ik deze foutmelding boven in het nieuwsblok van cmsmadesimple
Ik heb gezocht op dit forum maar kan geen duidelijke taal vinden die me uitlegt wat er fout is, het heeft iets met een limiet te maken maar wát precies en wáár moet ik het zoeken.
Ook als ik de debug optie aanzet krijg ik een waarschuwing dat de kalender data niet goed wordt opgeruimd maar dat is voor later.
Wie kan me helpen met de foutmelding:
Warning: Parameter limit is not known... dropped in D:\wwwroot\jsnijder\lib\misc.functions.php on line 1347
[OPGELOST] Warning: Parameter limit is not known... dropped in......
Moderator: velden
[OPGELOST] Warning: Parameter limit is not known... dropped in......
Last edited by jans on Fri Mar 06, 2009 10:36 pm, edited 1 time in total.
Re: Warning: Parameter limit is not known... dropped in......
Hoi Jans,
Welke versie CMSMS / News werk je mee?
Kan het zijn dat je ergens de parameter 'limit' gebruikt ipv. 'pagelimit'... bijv. {news limit='5'}
Groet, Rolf
Welke versie CMSMS / News werk je mee?
Kan het zijn dat je ergens de parameter 'limit' gebruikt ipv. 'pagelimit'... bijv. {news limit='5'}
Groet, Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
[SOLVED]Re: Warning: Parameter limit is not known... dropped in......
Ik heb de fout gevonden injmiddels, ergens in de templates staat page limit, wat moet zijn page number, erg onlogisch maar waar, de fouten in de templates zitten in onder andere de standaard menu templates van cmsms.
topic kan gesloten worden.
topic kan gesloten worden.
Re: [OPGELOST] Warning: Parameter limit is not known... dropped in......
Hallo Jans,
Mocht er structureel iets fout zijn dan kunnen we het in de Core aan laten passen.
Alvast bedankt Rolf
Zou je de templates waar de fouten in zitten hier neer willen zetten en ook even welk CMSMS / News versies je gebruikt?de fouten in de templates zitten in onder andere de standaard menu templates van cmsms
Mocht er structureel iets fout zijn dan kunnen we het in de Core aan laten passen.
Alvast bedankt Rolf

LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: