Hoi,
Ik heb iets waar ik regelmatig tegenaan loop in dit super cms.
Bij sommige projecten gebruik ik het content gedeelte niet altijd door bijvoorbeeld het gedrag van een bepaalde template.
De melding "geen content" ingevuld zou ik graag uit willen (of switch-able).
Lijkt mij een mooie "nice to have" voor de core.
Waarschijnlijk bij de TinyMce instellingen: "no empty content validation" of zoiets.
Mocht er al een oplossing zijn voor bovenstaande heb ik niks gezegd.
Mvg. Eus
Nice to have (core): Validatie op Tiny_mce window uit (kunnen) zetten
Moderator: velden
Re: Nice to have (core): Validatie op Tiny_mce window uit (kunnen) zetten
Eus,
standaard hoef je al geen data meer in de content te zetten, d.w.z. voor content-paginas.
Als je in de page-defaults, de standaard:
Ronny
standaard hoef je al geen data meer in de content te zetten, d.w.z. voor content-paginas.
Als je in de page-defaults, de standaard:
hebt staan, dan zal dit comment in de content worden gezet, waardoor hij zonder zichtbare inhoud kan worden opgeslagen.
Ronny
Re: Nice to have (core): Validatie op Tiny_mce window uit (kunnen) zetten
Ronny,
Dat werkt inderdaad voor de pagina's en is zeker bruikbaar. Je moet het wel 1 x "raken" en opslaan. Dan is het actief.
Enige nadeel is dat ik het ook tegen kom bijvoorbeeld in andere componenten zoals News.
Vandaar dat het validatie mechanisme "beter" op TinyMce niveau zou liggen lijkt me.
In ieder geval bedankt.
Mvg. Eus
Dat werkt inderdaad voor de pagina's en is zeker bruikbaar. Je moet het wel 1 x "raken" en opslaan. Dan is het actief.
Enige nadeel is dat ik het ook tegen kom bijvoorbeeld in andere componenten zoals News.
Vandaar dat het validatie mechanisme "beter" op TinyMce niveau zou liggen lijkt me.
In ieder geval bedankt.
Mvg. Eus
Last edited by Anonymous on Mon Mar 02, 2009 10:31 am, edited 1 time in total.