Hallo,
Ik heb al diverse posts over onderstaande doorgelezen maar kom nog niet tot een oplossing.
Als je op een nieuwsbericht klikt dan opent deze op de homepage in plaats van op de news page.
Ik heb al een nieuwe pagina aangemaakt en daarin {cms_module module="news" detailpage="news"} gezet.
Maar hij blijft naar home verwijzen, ik heb ook een nieuw template gekoppeld en daar een verwijzing aangemaakt maar ook dit helpt niet.
Iemand een idee..
Bij voorbaat dank,
Rayring
News pagina verschijnt op homepage
Moderator: velden
Re: News pagina verschijnt op homepage
rayring,
deze aanroep doe je op de pagina waar de samenvatting moet staan. Door de detailpage= parameter, wordt bij het klikken op de more-link, de pagina geopend, die als ALIAS, de detailpage= heeft. Dus in jou geval zou je een pagina met alias "news" moeten hebben, deze wordt geopend.
Ronny
deze aanroep doe je op de pagina waar de samenvatting moet staan. Door de detailpage= parameter, wordt bij het klikken op de more-link, de pagina geopend, die als ALIAS, de detailpage= heeft. Dus in jou geval zou je een pagina met alias "news" moeten hebben, deze wordt geopend.
Ronny
Re: News pagina verschijnt op homepage
Ronny bedankt voor je reactie.
Ik had inderdaad een pagina met alias news aangemaakt en hier het {cms_module module="news" detailpage="news"} in gezet.
Moet ik de aanroep nu in de news pagina opnemen of ergens anders.
Het aparte is dat wanneer ik de news pagina zichtbaar maak in het menu en van daruit navigeer hij wel de newspagina opent.
Wellicht is het de bedoeling dat ik in de nieuwsmodule bij templates de aanroep {cms_module module="news" detailpage="news"} plaats?
Dank Raymond
Ik had inderdaad een pagina met alias news aangemaakt en hier het {cms_module module="news" detailpage="news"} in gezet.
Moet ik de aanroep nu in de news pagina opnemen of ergens anders.
Het aparte is dat wanneer ik de news pagina zichtbaar maak in het menu en van daruit navigeer hij wel de newspagina opent.
Wellicht is het de bedoeling dat ik in de nieuwsmodule bij templates de aanroep {cms_module module="news" detailpage="news"} plaats?
Dank Raymond