Sinds de update naar 1.5.1 krijg ik bij modulebeheer de volgende fout:
Warning: uasort() [function.uasort]: The argument should be an array in /home/klassi/public_html/modules/ModuleManager/ModuleManager.module.php on line 351
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klassi/public_html/modules/ModuleManager/ModuleManager.module.php on line 364
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ondanks dat er met succes een verbinding met de aangegeven module-softwarebron is gemaakt, lijkt het erop dat deze softwarebron nog geen modules bevat.
Wat kan ik hier aan doen?
Fout in modulebeheer
Moderator: velden
-
- Forum Members
Fout in modulebeheer
Last edited by Klassiekerrally on Mon Jan 12, 2009 8:24 pm, edited 1 time in total.
Re: Fout in modulebeheer
opnieuw de modulebeheer downloaden ,
ik had ook een dergelijk probleem, heb daar na een nieuwe versie modulemanager ( beheer nu ) gedownload en in mijn plugin map gezet daarna in admin gelogt en hopla kan weer modules via dat menu weer installeren
gr, paul
ik had ook een dergelijk probleem, heb daar na een nieuwe versie modulemanager ( beheer nu ) gedownload en in mijn plugin map gezet daarna in admin gelogt en hopla kan weer modules via dat menu weer installeren
gr, paul
-
- Forum Members
Bedankt, dat werkt. Alleen moet 't niet in de map 'plugins' geplaatst worden, maar in de map 'modules' 

Re: [opgelost] Fout in modulebeheer
klopt helemaal sorry
haha

-
- Forum Members
Hmmm... Het heeft even geholpen, maar ik heb nu exact dezelfde fout terug 
Iemand enig idee hoe dat mogelijk is?

Iemand enig idee hoe dat mogelijk is?
Misschien dat je provider geen open-verbinding toestaat. Je zou eventuele modules via dev.cmsmadesimple.org kunnen downloaden en via Extensions->Modules kunnen installeren...
Zou je kunnen kijken bij SysteemInformatie, of daar informatie staat, over wat geblokt wordt.
Ronny
Zou je kunnen kijken bij SysteemInformatie, of daar informatie staat, over wat geblokt wordt.
Ronny
-
- Forum Members
Ik kan niets vinden over eventuele blokkades...
Wel dit:
root_path:
/home/klassi/public_html (0755) Fout ?
Wat zou dat kunnen zijn, en zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Wel dit:
root_path:
/home/klassi/public_html (0755) Fout ?
Wat zou dat kunnen zijn, en zou dat er mee te maken kunnen hebben?