Ik wil in een template een stukje content laten zien van een andere pagina.
Ik heb zoiets in gedachten:
{mypageitem pagealias='demo1' text='title'}
{mypageitem pagealias='demo1' text='content'}
Ik weet niet hoe ik met de "User Defined Tag" kan verwijzen naar de pagina met een bepaalde naam om daarvan de titel of de content te laten zien.
Weet iemand een oplossing?
Alvast dank.
Marc
hoe kan ik content van een andere pagina laten zien?
Moderator: velden
Re: hoe kan ik content van een andere pagina laten zien?
Marc,
wat wil je precies bereiken. Wil je stukken tekst hergebruiken, dat zou met GCB kunnen, of wil je echt een andere pagina tonen? Volledig een andere pagina tonen kan via het content-type "internal page".
Ronny
wat wil je precies bereiken. Wil je stukken tekst hergebruiken, dat zou met GCB kunnen, of wil je echt een andere pagina tonen? Volledig een andere pagina tonen kan via het content-type "internal page".
Ronny
Re: hoe kan ik content van een andere pagina laten zien?
Hoi Ronny,
De reden dat ik dit wil doen is namelijk, dat ik een website maak die aan de gebruikerskant volledig in flash is. Om toch door zoekmachines te worden gevonden, wil ik teksten die in de site op verschillende pagina's worden gebruikt, toch op de eerste pagina laten verschijnen. Want zoals waarschijnlijk bekend, kan je met het javascript "swfobject" de "div" waarin de teksten staan vervangen door de swf file. Hierdoor ziet de gebruiker de flashsite maar google ziet de teksten.
Vandaar dat de door jou geopperde suggesties volgens mij niet geschikt zijn.
Misschien dat jij of iemand anders hiervoor een oplossing weet.
Alvast dank,
Marc
De reden dat ik dit wil doen is namelijk, dat ik een website maak die aan de gebruikerskant volledig in flash is. Om toch door zoekmachines te worden gevonden, wil ik teksten die in de site op verschillende pagina's worden gebruikt, toch op de eerste pagina laten verschijnen. Want zoals waarschijnlijk bekend, kan je met het javascript "swfobject" de "div" waarin de teksten staan vervangen door de swf file. Hierdoor ziet de gebruiker de flashsite maar google ziet de teksten.
Vandaar dat de door jou geopperde suggesties volgens mij niet geschikt zijn.
Misschien dat jij of iemand anders hiervoor een oplossing weet.
Alvast dank,
Marc