aanpassing template .. welke file??

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
hugosnel
Forum Members
Forum Members

aanpassing template .. welke file??

Post by hugosnel »

Hallo,

Ik begrijp niet WELKE file ik verander als ik via de administratie -> layout -> templates
mijn template file aanpas.
Ik kan geen geupdate file vinden in de directory structuur ... waar moet ik wezen???
Ik heb een eertse site gebouwd en die wil ik verplaatsen in een niewe domeinnaam dus wil ik weten welke files aagepast zijn / geupload moeten worden, bovendien wil ik de structuur beter begrijpen!
Alle hulp welkom.

I'm running CMS Made Simple 1.4. I'm using PHP 4.4.1, and MySQL 5.1.6 This is all working with Apache 2.2.4 running on Linux
with Mysql  5.0.27.
I'm running CMS Made Simple 1.4. I'm using PHP 4.4.1, and MySQL 5.1.6 This is all working with Apache 2.2.4 running on Linux with Mysql  5.0.27.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: aanpassing template .. welke file??

Post by RonnyK »

Alle wijzigingen die je doet, worden in de Database gedaan. Dus niet in files.... Daardoor raak je ook geen data kwijt bij een upgrade, je overschrijft dan namelijk enkel de applicatiebestanden, niet de data....

Voor een conversie, kun je b.v. een db-dump maken en die in de nieuwe omgeving weer laden.

Ronny
hugosnel
Forum Members
Forum Members

Post by hugosnel »

Uiteraard heb ik de databaas gemigreeerd maar dat werkt niet.
Vraagje is de volgende code die ik aan het aanpassen ben dus niet in ee file maar helammal vanuit de datbase gegenereerd?

Restaurant - Traiteur

Fermé le:

Centre Commercial Les Capitelles

30700 Montaren
I'm running CMS Made Simple 1.4. I'm using PHP 4.4.1, and MySQL 5.1.6 This is all working with Apache 2.2.4 running on Linux with Mysql  5.0.27.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Inderdaad, en bij een db-dump/db-load dient de CMSMS-versie wel dezelfde te zijn... Dus bij een 1.4 dump moet je deze ook in een 1.4 versie terugladen....

Ronny
hugosnel
Forum Members
Forum Members

Post by hugosnel »

Ok, gelukt , nu de rest lol!
Bedankt
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”