Goedemiddag,
Ik vroeg me af of er iemand bekend is met een module Item administratie. Als voorbeeld geef ik de Item Administration module in het CMS Systeem B3.
Weet iemand wat ik hier mee bedoel en/of er zo'n module ook is voor CMS MadeSimple?
Groeten,
Bas
Item administratie
Moderator: velden
Re: Item administratie
Zou je kunnen aangeven wat voor functionaliteit daar in zit... Ik weet zo niet welke modules vergelijkbaar kunnen zijn.
Ronny
Ronny
-
- Forum Members
Eens kijken of ik het netjes kan opschrijven.
Als eerste een voorbeeld website die draait met deze module en het hiervoor genoemde CMS Systeem:
http://www.vapweb.nl
Als je op deze website klikt op het tabblad Werkgroepen dan verschijnt er een menu met Verenigingen. Als je vervolgens op een vereniging gaat staan dan komt daar een menu tevoorschijn met Categorie types. Als je bijvoorbeeld klikt op de vereniging WIHC en vervolgens op de categorie type Documenten, dan volgt er een pagina met een uitklap menu. In dit uitklap menu bevinden zich Categorie namen. Onder deze categorie namen hangen weer Items.
Zo creeër je een overzichtelijke database van allerlei documenten die onderverdeeld zijn in categorie namen en categorie typen.
Dit is wat ik bedoel met een Item Administratie.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Groet,
Bas
Als eerste een voorbeeld website die draait met deze module en het hiervoor genoemde CMS Systeem:
http://www.vapweb.nl
Als je op deze website klikt op het tabblad Werkgroepen dan verschijnt er een menu met Verenigingen. Als je vervolgens op een vereniging gaat staan dan komt daar een menu tevoorschijn met Categorie types. Als je bijvoorbeeld klikt op de vereniging WIHC en vervolgens op de categorie type Documenten, dan volgt er een pagina met een uitklap menu. In dit uitklap menu bevinden zich Categorie namen. Onder deze categorie namen hangen weer Items.
Zo creeër je een overzichtelijke database van allerlei documenten die onderverdeeld zijn in categorie namen en categorie typen.
Dit is wat ik bedoel met een Item Administratie.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Groet,
Bas
En dat zijn niet gewoon pagina's met meerdere niveaus aan sub-pagina's?
Ronny
Ronny
-
- Forum Members
Nee, het zijn geen subpagina's. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet omschrijven.