[opgelost] News laat titel van andere pagina ook zien

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
freakstar

[opgelost] News laat titel van andere pagina ook zien

Post by freakstar »

Als ik een nieuwsbericht open vanaf bijvoorbeeld de pagina "Welkom" dan krijg ik het hele nieuwsbericht netjes te zien. Precies zoals ik het geconfigureerd heb.
Het vreemde is dat de title van de pagina waar ik vandaan klik ook zichtbaar is boven dit nieuwsbericht. Ik heb het ook even vanaf contact geprobeerd en dan staat er inderdaad contact boven.
Is dit een ontwerpfoutje van mijn kant of kan ik dit ergens in CMSMS aanpassen? Ook de pagina titel () zou ik graag de titel van het nieuwsbericht geven.

Heb helaas geen voorbeeld online staan, indien gewenst is dit te realiseren.
Last edited by freakstar on Sun Sep 28, 2008 10:43 am, edited 1 time in total.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: News laat titel van andere pagina ook zien

Post by RonnyK »

Ik vermoed dat je niet de parameter "detailpage" meegeeft in de aanroep van News. Wanneer je dat namelijk niet doet, zal het nieuwsbericht, de inhoud van de huidige pagina vervangen door het nieuwsbericht. De titel en het adres zullen dus blijven zoals deze was.

Middels de parameter:
(optional) detailpage="pagealias" - Page to display News details in. This can either be a page alias or an id. Used to allow details to be displayed in a different template from the summary.
kun je dus ervoor zorgen dat Nieuws op een specifieke Nieuws-pagina wordt geopend, zorg wel dat je een pagina aangemaakt hebt, zet het vinkje uit bij "Tonen in menu", en verwijs naar de alias van deze pagina. Wanneer nu wordt geklikt, zal deze titel getoond worden, evenals het adres van deze pagina.

Ronny
rvdv
Forum Members
Forum Members

Re: News laat titel van andere pagina ook zien

Post by rvdv »

Hier heb je een topic die je waarschijnlijk zal helpen.

http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... l#msg82342
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”