Witregel aangeven in sjabloon

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Edida
Power Poster
Power Poster

Witregel aangeven in sjabloon

Post by Edida »

Hoi hoi,

Hoe kan ik aangeven aan het begin of eind van een onderdeel binnen een sjabloon, dat er een witregel moet worden ingevoegd?
Het gaat hier om nieuws. Ik heb een eigen artikelsjabloon aangemaakt, waarbij na de (herhaalde) samenvatting (summery) eerst een witregel moet volgen, voordat de rest van het artikel (detailcontent) volgt. Daarna moet er elke keer opnieuw eenzelfde regel worden toegevoegd, dat heb ik opgelost met een html-blok(je), maar ook daaronder wil ik eerst weer een witregel hebben vóór de link afdrukken en terug.
helpt niet en ook niet. Wat wel?

Dank alweer bij voorbaat voor het beantwoorden (zal vast niet iets heel moeilijks zijn,  ;D )

Prettige Pinksterdagen voor wie dit leest/lezen!
Edida
Mesmer

Re: Witregel aangeven in sjabloon

Post by Mesmer »

ik weet niet zeker of ik je goed begrijp maar werkt

Code: Select all

<BR /><BR />
Niet gewoon?
Edida
Power Poster
Power Poster

Re: Witregel aangeven in sjabloon en lijn verplaatsen.

Post by Edida »

Hallo Mesmer,

Dank je wel voor het antwoorden. En 'ja!' dit werkt wel. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Maar waarom heb je het dubbel gedaan? Of is dat een domme vraag?

Nu zag ik in een sample-sjabloon toch , maar dan om de {if}{/if} heen (ik had ze daarbinnen gezet) - uitgeprobeerd en dat heeft ook het gewenste effect.
:-)

Nu zou ik nog graag willen weten hoe ik die lijn, die nu onder de datum staat kan verplaatsen naar onder de 'author'. In de code kan ik niet vinden, waar die lijn genoemd wordt. Die lijn wordt dus wel op de site getoond, maar staat niet in de sjabloon. (het sjabloon?).
Zie hier voor wat ik bedoel:
http://www.muurkrant.org/index.php?mact ... turnid=395

De regel:

<hr id="NewsPostDetailHorizRule" />
Die ik in een sample-sjabloon tegenkwam, erbij zetten heeft geen effect.

Nb. ik heb een nieuwe stylesheet aangemaakt (daarin staat wel die id), speciaal voor deze columns, maar ik weet eigenlijk niet, hoe ik die moet laten aanroepen in de sjabloon. Of moet dat in de regel die op de pagina zelf staat?
Deze:

{news dateformat="%A %e %B %Y" category="columns-hvdb-08" detailtemplate="columns-hvdb" summarytemplate="columns-hvdb"}
?
Bedankt weer alvast voor degene die dit beantwoord.
Last edited by Edida on Sun May 11, 2008 10:51 pm, edited 1 time in total.
Edida
Edida
Power Poster
Power Poster

Re: Witregel aangeven in sjabloon en lijn verplaatsen.

Post by Edida »

Edida wrote: Hallo Mesmer,

Dank je wel voor het antwoorden. En 'ja!' dit werkt wel. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Maar waarom heb je het dubbel gedaan? Of is dat een domme vraag?

Nu zag ik in een sample-sjabloon toch , maar dan om de {if}{/if} heen (ik had ze daarbinnen gezet) - uitgeprobeerd en dat heeft ook het gewenste effect.
:-)

Nu zou ik nog graag willen weten hoe ik die lijn, die nu onder de datum staat kan verplaatsen naar onder de 'author'. In de code kan ik niet vinden, waar die lijn genoemd wordt. Die lijn wordt dus wel op de site getoond, maar staat niet in de sjabloon. (het sjabloon?).
Zie hier voor wat ik bedoel:
http://www.muurkrant.org/index.php?mact ... turnid=395

De regel:

<hr id="NewsPostDetailHorizRule" />

Nb. ik heb een nieuwe stylesheet aangemaakt (daarin staat wel die id), speciaal voor deze columns, maar ik weet eigenlijk niet, hoe ik die moet laten aanroepen in de sjabloon. Of moet dat in de regel die op de pagina zelf staat?
Deze:

{news dateformat="%A %e %B %Y" category="columns-hvdb-08" detailtemplate="columns-hvdb" summarytemplate="columns-hvdb"} 

?
Bedankt weer alvast voor degene die dit beantwoord.
Edida
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Witregel aangeven in sjabloon

Post by RonnyK »

Edida,

volgens mij zit de lijn verwerkt in de styling van de #NewsPostDetailCategory,

daar zal een solid border-top zitten. Deze zou je kunnen verplaatsen naar de #NewsPostDetailAuthor en dan all border-bottom.....

Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”