Ik heb onlangs de jobs module geinstalleerd, dit werkt prima!
Alleen zou ik nu op mijn frontpage de laatste 3 toegevoegde vacatures willen laten zien, zonder categorie!
Dus alleen de titel en datum.
Ik gebruik de news module verder niet dus heb geprobeerd om deze hiervoor te gebruiken alleen als ik de pagina in het samenvattingssjabloon (met: {cms_module module='Jobs'} ) laad dan geeft hij hem in zijn geheel weer.
Hoe kan ik maar een stukje hieruit opvragen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt!
Thomas
Jobs module aanpassen!
Moderator: velden
Re: Jobs module aanpassen!
Met
En door in je summary-template:
Ronny
extra in de aanroep kun je het aantal sturen.....(optional) number="5"
En door in je summary-template:
weg te halen, zul je geen categorie zien.
{$department[0]->department}
Ronny
Maar als ik de department op 0 zet, dan veranderd hij hem zowel in het news menu als in het vacature menu, en ik wil hem alleen veranderen in het news menu op de frontpage. is het mogelijk hier een nieuwe template voor te schrijven die alleen voor de news sectie bedoeld is en ook alleen hiervoor geebruikt wordt.
Als je het jobs summary template in de news sectie zet dan zegt hij dat hij geen vacatures heeft gevonden. Is dit dan misschien aan te passen?
Thomas
Als je het jobs summary template in de news sectie zet dan zegt hij dat hij geen vacatures heeft gevonden. Is dit dan misschien aan te passen?
Thomas
Oke ik heb het al!
Ik heb een nieuwe template aangemaakt en deze in de news sectie aangeroepen doormiddel van:
{cms_module module='Jobs' summarytemplate "nieuwetemplate.tpl" number "3"}
Zo geeft hij de 3 laatst toegevoegde 3 vacatures!
En kan ik de weergave verder aanpassen in het het bestand: nieuwetemplate.tpl
Bedankt voor de hulp!
Thomas
Ik heb een nieuwe template aangemaakt en deze in de news sectie aangeroepen doormiddel van:
{cms_module module='Jobs' summarytemplate "nieuwetemplate.tpl" number "3"}
Zo geeft hij de 3 laatst toegevoegde 3 vacatures!
En kan ik de weergave verder aanpassen in het het bestand: nieuwetemplate.tpl
Bedankt voor de hulp!
Thomas