admin map

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
civictjai
Forum Members
Forum Members

admin map

Post by civictjai »

Beste allen,

Na verhuizing van server werkt alles perfect.
het admin gedeelte werkt ook zonder problemen, echter als ik www.mijnsite.nl/admin in de adresbalk tikt komt er een foutmelding: "Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website."

om in de admin te komen moet ik www.mijnsite.nl/admin/index.php intypen. (het volledige adres van de index)

iemand een idee waar dit aan zal kunnen liggen? (CHMOD, verkeerde instelling in config.php of zal het aan de server liggen?)

alvast bedankt en fijne feestdagen!
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: admin map

Post by RonnyK »

Misschien kun je de site eens toevoegen in de lijst van toegestane sites onder "Internet-opties -> Privacy -> Websites".

Ronny
civictjai
Forum Members
Forum Members

Post by civictjai »

bedankt voor de altijd snelle reactie.
helaas is het niet gelukt maar dit is slechts een detail, alles werkt perfect dus zo erg is het ook niet.
peugeot-304

Post by peugeot-304 »

civictjai wrote: Beste allen,

Na verhuizing van server werkt alles perfect.
het admin gedeelte werkt ook zonder problemen, echter als ik www.mijnsite.nl/admin in de adresbalk tikt komt er een foutmelding: "Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website."

om in de admin te komen moet ik www.mijnsite.nl/admin/index.php intypen. (het volledige adres van de index)

iemand een idee waar dit aan zal kunnen liggen? (CHMOD, verkeerde instelling in config.php of zal het aan de server liggen?)

alvast bedankt en fijne feestdagen!

Is bij mij ook gebeurd tijdens de installatie. Problem was dat er al een verborgen "admin" directory op de server stond. Probleem heb ik verholpen door de CMSMS admin directory een aandere naam (b.v. beheer) te geven. Dan moet je ook je config.php aanpassen regel 51 dacht ik.
Kun je wel nog aan het admin-gedeelte van je site komen? Dit moet je anders door de hoster laten verhelpen.

suc6 en fijne feestdagen

Dieter
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”