Ik wil op een site NMS gebruiken. Heb het net geinstalleerd en werkt prima maar alle e-mailtjes (registratie, in- en uitschrijven etc.) zijn in het Engels.
Voordat ik dit allemaal zelf ga vertalen: is er een Nederlandse vertaling van deze teksten beschikbaar?
NMS in Nederlands?
Moderator: velden
Re: NMS in Nederlands?
Mesmer,
De vertaling is gemaakt (hoewel nog niet helemaal af, zag ik net). Probleem is dat sinds de vertaling er geen nieuwe update is geweest van NMS. Daarom is de vertaling niet automatisch beschikbaar. Je kunt het benodigde nl_NL.php bestand ook zelf uit het SVN halen en in de juiste map op de server plaatsen.
Dit bestand is te vinden in:
http://svn.cmsmadesimple.org/svn/transl ... /lang/ext/
en moet in de overeenkomstige map op de server worden geplaatst.
Ik zal de komende dagen nog door de vertaling heen lopen en ook de paar ontbrekende vertalingen toevoegen.
Donnut
Opmerking: een complete vertaling van NMS staat nu in de SVN.
De vertaling is gemaakt (hoewel nog niet helemaal af, zag ik net). Probleem is dat sinds de vertaling er geen nieuwe update is geweest van NMS. Daarom is de vertaling niet automatisch beschikbaar. Je kunt het benodigde nl_NL.php bestand ook zelf uit het SVN halen en in de juiste map op de server plaatsen.
Dit bestand is te vinden in:
http://svn.cmsmadesimple.org/svn/transl ... /lang/ext/
en moet in de overeenkomstige map op de server worden geplaatst.
Ik zal de komende dagen nog door de vertaling heen lopen en ook de paar ontbrekende vertalingen toevoegen.
Donnut
Opmerking: een complete vertaling van NMS staat nu in de SVN.
Last edited by donnut on Tue Nov 13, 2007 2:37 pm, edited 1 time in total.
De vertaling waar je naar verwijst zijn alleen de vertalingen van de teksten van het programma zelf aan de "achterkant"
Ik bedoel de teksten in de mailtjes die de mensen krijgen als ze zich inschrijven ter bevestiging/ uitschrijven etc.
Ik bedoel de teksten in de mailtjes die de mensen krijgen als ze zich inschrijven ter bevestiging/ uitschrijven etc.
Heeft iemand inmiddels al een vertaling van de email-teksten gemaakt? Mesmer?
De module voorziet helaas niet in een vertaling van die teksten in het Translation Center, dus Rolf: voel je echt niet aangesproken hoor!
De module voorziet helaas niet in een vertaling van die teksten in het Translation Center, dus Rolf: voel je echt niet aangesproken hoor!

Last edited by Jos on Wed Dec 30, 2009 11:37 pm, edited 1 time in total.