Jeg er ny i CMSms, hører egentlig til PHP-Fusion-folket, men har fået lyst til at se, hvad en af de nærmeste konkurrenter på pladsen som bedste CMS har at byde på. (Og jeg er i grunden ret imponeret).
Jeg eksperimenterer på johslind.dk/cms og er da kommet et stykke vej. Lige nu har jeg et par spørgsmål vedr. modulet FrontEndUsers:
Man kan indføre brugere og grupper. Det kan man også med de indbyggede moduler users og groups. Hvad er forskellen?
Hvis man i FrontEndUsers klikker på Users, får man en skærm, hvor man blandt andet skal indføre nogle regulære udtryk. Til hvilket formål?
Med venlig hilsen,
johslind
To slags users [solved]
Moderator: Silmarillion
To slags users [solved]
Last edited by johslind on Tue Oct 09, 2007 1:30 pm, edited 1 time in total.
Re: To slags users
Hej Johs -
forskellen på de to er at den "medfødte" brugeradministration gælder brugere af admin-panelet (backend users), mens Front End users modulet ... ja, navnet siger det jo. Det bruges til at administrere brugere der kun har adgang (gennem modulet) til "udstillingsvinduet, det egentlige site.
forskellen på de to er at den "medfødte" brugeradministration gælder brugere af admin-panelet (backend users), mens Front End users modulet ... ja, navnet siger det jo. Det bruges til at administrere brugere der kun har adgang (gennem modulet) til "udstillingsvinduet, det egentlige site.
"One measures a circle, beginning anywhere" - Charles Fort
Re: To slags users
Tak, halm. - Ja, jeg burde jo kunnet sige mig selv det, og jeg nåede da også lige at finde ud af det, inden jeg så dit svar.