Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een website voor een vereniging. Er zijn bepaalde pagina's zoals notulen die ik afscherm mbv de frontend user module, zodat alleen leden deze paginas kunnen bekijken. Dit werkt prima. Verder heb ik ook de registratie module geinstalleerd, nu vraag ik me af of het volgende mogelijk is:
Ik wil niet dat jan en alleman zich kan registeren. Dus ik zat aan 2 opties te denken:
1. Ik zorg er voor dat nieuwe users die zich registreren alleen een mail naar mij kunnen sturen, ik moet hem goedkeuren, en daarna pas is hun account geactiveerd.
2. Ik voeg bij de propertys een soort van eigenschap toe; een geheime sleutel, (een woordje wat ik bij de vereniging op hang ofzo) vervolgens kun je je pas registeren als je dit woord weet. Dat je het moet invullen in een veld... Iemand enig idee hoe je zoiets doet?
Alvast bedankt!!!
/Johan
Registratie module, geheime sleutel, is dit mogelijk?
Moderator: velden
Re: Registratie module, geheime sleutel, is dit mogelijk?
maak een directorie beveiliging aan met htaccess , daarmee kan je iemand toegang geven tot die map werkt perfect ook vanuit je website
google even naar software applicatie : WARDEN ik gebruik die ook heb er een licensie van ideaal !!!
groetjs paulus47
google even naar software applicatie : WARDEN ik gebruik die ook heb er een licensie van ideaal !!!
groetjs paulus47