Ik heb weer een nieuw probleempje/vraagje:
Voor mijn school gebruiken we ook dit mooie CMS-systeem. Met hulp van een goeie collega van een andere school is de boel hier opgezet: http://www.obsdetimp.nl
Nu is het de bedoeling dat elke leerkracht zijn/haar eigen pagina('s) gaat beheren/onderhouden.
Om het hun zo overzichtelijk mogelijk te maken, heb ik ieder zijn/haar eigen inlog-naam en wachtwoord gegeven. De rechten die zij hebben, heb ik zo beperkt mogelijk gelaten, om te voorkomen, dat ze 'foute' dingen doen, die de hele site op z'n kop kan gooien.

Ze hebben dus NIET het recht om ALLE pagina's aan te passen (modify any page uitgevinkt). Wel mogen ze pagina's toevoegen (add pages aangevinkt).
Bij elke pagina heb ik de betreffende leerkracht mede-eigenaar gemaakt.
Ze zien daardoor dan ook alleen hun groepsmap en daarin hun pagina's.
Maar nu doet zich het volgende voor. Wanneer zij een subpagina aanmaken, dan kunnen zij NIET aangeven waaronder deze map terecht moet komen.
Dit kan wel, wanneer ik hun het recht geef om de paginastructuur aan te passen (Modify Page Structure aangevinkt).
Maar..... dan zien zij plotseling toch wel ALLE pagina's in de admin-afdeling en dat is voor de meeste collega's, die helaas nog behoorlijk digibeten zijn, weer erg verwarrend.

Hoe kan ik nu ervoor zorgen dat ze wel bij de zelf aangemaakte pagina's kunnen aangeven, dat het onder hun hoofdpagina (en/of subpagina daarvan), moet staan/verschijnen?
Hopelijk is mijn vraag duidelijk. Ik hoop weer op een zeer spoedig antwoord (Dat was bij mijn vorige Topic geweldig! Dank Dee)

Met vriendelijke groet
Edida