Er der en derude der har et bud på hvorfor denne side
Ser ens ud i firefox og explorer 7 - men bliver for bred i explorer 6?
Det er nok "den frygtede explorer-bug" - men hvordan er det lige jeg fixer.
Jeg har RTFM - altså siden i faq om Page Width, og koden er som i den originale skabelon:
http://wiki.cmsmadesimple.org/index.php/FAQ/Layout_and_Design/Page_Width
Siden er designet over cmsms' standardskabelon - teksten er lagt ind via nyhedsmodulet. Men selve brødtekst og billeder holdes på plads af en tabel - jeg har endnu ikke fattet hvordan jeg kan formattere det i css. Er det mon tabellens widt 100% der gør knuder???
Det skal nemlig kunne vedligeholdes af en ej-nørd

Jeg kunne finde ud af at lægge tabeller ind i fck-editor - så brugeren kan vælge mellem tre forskellige. Men jeg kunne ikke finde ud af at lægge css ind, så det var let at se hvor man skal skrive.
167 kr - Køb billet
Pia Schnack: Uddannet ved Nordjysk Musikkonservatorium, Diplomeksamen fra Det Kgl. Danske Musikkonservatorium i 1987, Opera-Akademiet ved Det Kgl. Teater med afgangsdiplom i 1990.
Debut 1988 på Det Kgl. Teater. Hovedpartier på bl.a. Malmö Opera og Musikteater, Århus Sommeropera, Den Fynske Opera, Den Anden Opera, Vintapperteatret og Musikteatret Undergrunden. Solist i klassiske og mere underholdningsprægede koncerter med Odense Symfoniorkester, Aalborg Symfoniorkester, Randers Kammerorkester og Göteborg Symfoni-orkester. Flere musicalopsætninger på bl.a. Østre Gasværk Teater og Gladsaxe Teater. Hovedrollen som Julie i Carousel på Aalborg Teater. Siden 2000 har hun sideløbende haft en operaunderholdningstrio, Det Syngende Selskab. Kåret som Årets Unge Navn og Ungt Talent i Aalborg.
Sóla Braga indledte sin operakarriere i Tyskland. Hun har spillet flere hovedroller i europæiske operahuse, indspillet en cd i eget navn samt optagelser til belgisk tv som bl.a. Donna Anna i Don Giovanni og Fiodilgi i Cosí fan tutte.
Efter afgangseksamen som solist fra musikkonservatoriet i
Moskva turnerede Semion Balschem over hele det daværende
Sovjetunionen. Han emigrerede til Danmark i 1979, hvor han,
udover koncerter her i landet, også har en international
turnévirksomhed.