workshops voor CMSMS
Moderator: velden
Re: workshops voor CMSMS
Hallo allemaal,
We hebben geluk!
Eerder gaf ik aan dat je zelf je lunch moet meenemen. Echter de barman (Jan) heeft er geen problemen mee de keuken in te duiken!
Op het moment dat je binnen komt, kun je op een lijst aangeven wat je wilt eten. Jan zal er dan voor zorgen dat je keuze gereed staat op het moment dat we om 12 uur stoppen om te lunchen.
Tegen een betaling van Eur 1,50 kun je kiezen uit het volgende:
- Tosti;
- Broodje kaas;
- Broodje ham;
- Broodje kroket;
- Broodje frikandel;
- Broodje hamburger.
Kies daarbij uit een wit of bruin bolletje.
Voordat wij starten vinden er nog wat oefenwedstrijden door de allerkleinste plaats. Het kan zijn dat daardoor wat minder parkeer ruimte is. Overdag kan het zijn dat er nog wat hockeyers rond lopen. Het clubhuis is voor hun echter niet volledig toegangelijk. Dit slechts ter info.
Het staat nu geplanned dat we om 3 uur stoppen. Jan gooit dan de bar open en er bestaat dan dus de mogelijkheid om nog wat te drinken.
Tot zaterdag,
Duketown
We hebben geluk!
Eerder gaf ik aan dat je zelf je lunch moet meenemen. Echter de barman (Jan) heeft er geen problemen mee de keuken in te duiken!
Op het moment dat je binnen komt, kun je op een lijst aangeven wat je wilt eten. Jan zal er dan voor zorgen dat je keuze gereed staat op het moment dat we om 12 uur stoppen om te lunchen.
Tegen een betaling van Eur 1,50 kun je kiezen uit het volgende:
- Tosti;
- Broodje kaas;
- Broodje ham;
- Broodje kroket;
- Broodje frikandel;
- Broodje hamburger.
Kies daarbij uit een wit of bruin bolletje.
Voordat wij starten vinden er nog wat oefenwedstrijden door de allerkleinste plaats. Het kan zijn dat daardoor wat minder parkeer ruimte is. Overdag kan het zijn dat er nog wat hockeyers rond lopen. Het clubhuis is voor hun echter niet volledig toegangelijk. Dit slechts ter info.
Het staat nu geplanned dat we om 3 uur stoppen. Jan gooit dan de bar open en er bestaat dan dus de mogelijkheid om nog wat te drinken.
Tot zaterdag,
Duketown
Hallo Duketown,
Het dreigt nog gezellig te worden
Ik vind dat we erg blij moeten zijn met jouw organisatie van deze meeting. Goed werk & tot zaterdag.
Het dreigt nog gezellig te worden

Ik vind dat we erg blij moeten zijn met jouw organisatie van deze meeting. Goed werk & tot zaterdag.
Hallo allemaal,
Bovenstaand aantrekkelijk aanbod geeft de doorslag voor mijn aanmelding onder nog een heel klein beetje voorbehoud...
Ik heet Annemarie, kom uit Abbenbroek (Voorne-Putten), ben bang dat ik jullie niet zo heel veel kan leren (klooi altijd maar wat aan), en hoop vooral te leren wat ik allemaal nog leren kan (want klooi altijd maar wat aan).
Meerijders uit de regio zijn welkom!
Bovenstaand aantrekkelijk aanbod geeft de doorslag voor mijn aanmelding onder nog een heel klein beetje voorbehoud...
Ik heet Annemarie, kom uit Abbenbroek (Voorne-Putten), ben bang dat ik jullie niet zo heel veel kan leren (klooi altijd maar wat aan), en hoop vooral te leren wat ik allemaal nog leren kan (want klooi altijd maar wat aan).
Meerijders uit de regio zijn welkom!
Gheghe
,
Ben ik toch niet die enige die altijd maar wat aanklooit.
Welcome to the family too, Annemarie.

Ben ik toch niet die enige die altijd maar wat aanklooit.

Welcome to the family too, Annemarie.

Edida
Voor mij is het nu ook helemaal rond en wil me hierbij daarom ook graag bij de group (menigte ondertussen) aanmelden 
Zal het even compleet maken:
* Naam: Pepijn
* Wat wil je leren: Het maken van eigen modules/componenten met eventuele nadruk op C# web Objectgeoriënteerd
* Wat kun je ons leren: Eigen ervaring delen
* Waar kom je vandaan?: Laarbeek
* Kun je in het weekend? (met voorkeur: zaterdag) Ja

* Wat wil je leren: Het maken van eigen modules/componenten met eventuele nadruk op C# web Objectgeoriënteerd
Ik moet helaas afzeggen. De griep heeft mij geveld en ik lig met koorts in bed.
Hopelijk worden de resultaten van deze dag online gezet en kan ik dan in ieder geval nog zien wat ik gemist heb
Een volgende keer ben ik er heel graag wel bij.
Heel veel plezier zaterdag
Rob
Hopelijk worden de resultaten van deze dag online gezet en kan ik dan in ieder geval nog zien wat ik gemist heb

Een volgende keer ben ik er heel graag wel bij.
Heel veel plezier zaterdag
Rob
Blade,Blade wrote: Voor mij is het nu ook helemaal rond en wil me hierbij daarom ook graag bij de group (menigte ondertussen) aanmelden
Prima dat je er bij wilt zijn. Een punt dat je mogelijk teleur zal stellen: er wordt niets met C# gedaan!
Duketown
-
- Forum Members
Arno en Bas, ik duim voor jullie!!! Spannend hoor.
En Rob: beterschap hè?
En de anderen: See you komende zaterdag.
Groetjes,
Anne-Mieke
En Rob: beterschap hè?
En de anderen: See you komende zaterdag.
Groetjes,
Anne-Mieke
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur..." (Red Adair)

Ik heb toch nog wel wat puntjes;
1> Ik ben bezig met het integreren (login-wise) van onze roeiplanner (PHPScheduleIt) met de Front End Users. ter inspiratie gebruik ik de PHPbbx module, maar misschien heeft iemand nog tips&tricks.
Ik ben overigens ook bezig met een scriptje om de ledenadministratie online te kunnen doen (en er op die manier voor te zorgen dat onze secretaris er ook meteen voor zorgt dat de nieuwe leden ook geregistreerd worden voor de site

2> De site van het bedrijf waar ik werk moet herzien worden. Deze draait onder CMSMS, en dat wil ik denk ik wel zo houden. Ik praat momenteel met de huisleverancier van ons drukwerk over een nieuw ontwerp. Ik vermoed dat dit ontwerp tzt wel naar CMSMS vertaald moet worden, en daar willen we wsl wel ondersteuning voor inhuren. Ook de grafische kant is wat mij betreft nog niet echt "verkocht".
Ik sluit me bij Anne-Mieke aan wbt de goede wensen!
Tot morgen
11.11u ....
We zijn er ... kijken wat het wordt ...
Koffie en cake smaken trouwens goed
We zijn er ... kijken wat het wordt ...

Koffie en cake smaken trouwens goed
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
-
- Forum Members
Later als ik groot en oud ben en op de waranda van mijn huisje op de heide zit, kan ik terug mijmeren aan die goeie oude tijden en vooral bedenken: "Ik was er bij" toen de eerste workshop van Nederlandse SMSMS gebruikers gehouden werd.
Ik leerde die dag veel nieuwe mensen kennen en eigenlijk was het een blind-date met heel veel mensen tegelijk. Jongens en meisje die allemaal met elkaar gemeen hadden dat ze SMSMS gebruikten
Sommigen lieten zich betalen voor hun diensten en anderen deden het vooral omdat ze het leuk vonden. De sfeer was ontspannen en open en ook voor de innerlijke mens waren goede voorzieningen aanwezig. Zelfs de aangekondigde kou bleek erg mee te vallen, tenminste totdat de zon zich achter de bomen had verscholen.
Het bleek achteraf zelfs allemaal niet in het tijdsvenster te passen waardoor het ruim anderhalf uur later werd dan was gepland. Wat overigens door niemand als onprettig werd ervaren, zelfs de man achter de bar van de hockeykantine maakte geen bezwaar.
Uiteindelijk begaf iedereen zich weer huiswaarts maar niet nadat we ons gezamenlijk hadden uitgesproken dat er een vervolg moest komen, die dan thematisch van opbouw zou moeten zijn.
Ik meld me langs deze weg op voorhand al aan voor die vervolg afspraak, om het even wat het thema dan zal zijn.
Gewoon omdat het naast een leerzame dag ook een heel gezellige dag was, waarvoor ik iedereen die later, tegen zijn of haar kleinkinderen ook kan zeggen: "Ik was er bij" bedanken wil.
Tot ziens allemaal.
PS
Anne-Mieke is het niet "a Penny Wise and a Pond Foolish" ipv "Pond wise Penny Foolish"?
Ik leerde die dag veel nieuwe mensen kennen en eigenlijk was het een blind-date met heel veel mensen tegelijk. Jongens en meisje die allemaal met elkaar gemeen hadden dat ze SMSMS gebruikten
Sommigen lieten zich betalen voor hun diensten en anderen deden het vooral omdat ze het leuk vonden. De sfeer was ontspannen en open en ook voor de innerlijke mens waren goede voorzieningen aanwezig. Zelfs de aangekondigde kou bleek erg mee te vallen, tenminste totdat de zon zich achter de bomen had verscholen.
Het bleek achteraf zelfs allemaal niet in het tijdsvenster te passen waardoor het ruim anderhalf uur later werd dan was gepland. Wat overigens door niemand als onprettig werd ervaren, zelfs de man achter de bar van de hockeykantine maakte geen bezwaar.
Uiteindelijk begaf iedereen zich weer huiswaarts maar niet nadat we ons gezamenlijk hadden uitgesproken dat er een vervolg moest komen, die dan thematisch van opbouw zou moeten zijn.
Ik meld me langs deze weg op voorhand al aan voor die vervolg afspraak, om het even wat het thema dan zal zijn.
Gewoon omdat het naast een leerzame dag ook een heel gezellige dag was, waarvoor ik iedereen die later, tegen zijn of haar kleinkinderen ook kan zeggen: "Ik was er bij" bedanken wil.
Tot ziens allemaal.
PS
Anne-Mieke is het niet "a Penny Wise and a Pond Foolish" ipv "Pond wise Penny Foolish"?
Last edited by Oscar Luijben on Sat Jan 24, 2009 9:02 pm, edited 1 time in total.
Hallo alle aanwezigen van vandaag.
Ook ik wil jullie melden dat ik de dag leerzaam, gezellig, informatief en gezellig tegelijk vond. ::)
Duketown nogmaals bedankt voor het regelen van de ruimte.
Tot de volgende meeting,
Arthur
Ook ik wil jullie melden dat ik de dag leerzaam, gezellig, informatief en gezellig tegelijk vond. ::)
Duketown nogmaals bedankt voor het regelen van de ruimte.
Tot de volgende meeting,
Arthur

Ik kijk uit naar de volgende meeting...
Greetz Rayring..
Ik sluit mij aan bij de reacties hierboven. Erg leerzaam en het was leuk om te zien welke mensen achter het forum zitten.
Tot de volgende keer!
Tot de volgende keer!