Hoi,
Ik ben bezig met het bouwen van een site en ben niet heel bekend met CMSMS maar het lukt al aardig.
Ik zit alleen met het volgende: Als je bij pagina's--> opties de mogelijkheid cache uitvinkt dan krijg ik onderstaande vermeldingen bovenaan mijn site.
string(148) "Smarty error: [in template:21 line 29]: syntax error: unrecognized tag: width:expression(P7_MinMaxW(720,800)); (Smarty_Compiler.class.php, line 446)"
string(111) "Smarty error: [in template:21 line 29]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"
string(121) "Smarty error: [in template:21 line 30]: syntax error: unrecognized tag: height: 1%; (Smarty_Compiler.class.php, line 446)"
string(111) "Smarty error: [in template:21 line 30]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"
string(119) "Smarty error: [in template:21 line 33]: syntax error: unrecognized tag '/literal' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"
Kan iemand mij uitleggen wat het betekend?, waar ik bijv. template 21 line 30 kan vinden, en wat ik er aan kan doen?
Is het ook een echt probleem of is het zo dat op het moment dat ik de "cache" weer aanvink niemand deze melding zal krijgen?
Dank je wel!
smarty error...
Moderator: velden
Re: smarty error...
Frans,
standaard zul je een pagina met cache aangevinkt laten staan, maar ik vermoed dat je in ieder geval de "Clear cache" moet gebruiken na iets dergelijks uitgezet te hebben bij een pagina......
De melding die je aangeeft zijn overingens elementen uit de template die je aan je pagina hebt gehangen....
Ronny
standaard zul je een pagina met cache aangevinkt laten staan, maar ik vermoed dat je in ieder geval de "Clear cache" moet gebruiken na iets dergelijks uitgezet te hebben bij een pagina......
De melding die je aangeeft zijn overingens elementen uit de template die je aan je pagina hebt gehangen....
Ronny