[Solved] Kan ikke få FEU til at returnere til en bestemt side ved logout

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
kimb
Forum Members
Forum Members

[Solved] Kan ikke få FEU til at returnere til en bestemt side ved logout

Post by kimb »

Hej.

Nu har jeg siddet og bøvlet lidt med FrontEnd Users og Custom Content, og har næsten fået det til at virke efter hensigten. Der mangler lige lidt finpudsing, men det kommer.

Der er dog en ting som jeg ikke kan få til at virke. Når en bruger logger ud, vil jeg meget gerne have at han bliver dirigeret hen til en bestemt side. Som jeg ser det, så er der to måder at det kan lade sig gøre på. Den ene er at tilføje returnto parametren i linjen {cms_module module=FrontEndUsers returnto="billeder"}. Den anden måde er at angive sidealiaset i egenskaberne for FrontEnd Users.

Desværre kan jeg ikke få nogen af måderne til at virke. Jeg kan kun få den til at returnere til login siden. Ydermere, hvis jeg forsøger at angive sidealiaset i egenskaberne for FrontEnd users, så vil den ikke gemme ændringen. Den vil til gengæld gerne gemme en side som den skal hoppe hen til efter login.

Hvad gør jeg forkert?

Jeg bruger cmsms version 1.2.3, FrontEnd Users version 1.3.1 og CustomContent version 1.4.10.

Du kan se hvad jeg mener på min hjemmeside http://www.kbfoto.dk/foto/index.php?page=billeder. Klik på Brand. Brugernavn og password er begge "user". Når du logger af, er det meningen at du automatisk skal hoppe tilbage til siden "billeder", men det fungerer ikke helt.

Jeg har tilføjet følgende kode i min sideskabelon:

{cms_module module=CustomContent}

{cms_module module=FrontEndUsers returnto="billeder" form='silent'}
      {$startform}
      {$prompt_loggedin} {$username} Klik {$link_logout} for at komme tilbage til billedgalleriet
      {$endform}

{content}

Indholdet på disse sider er kun tilgængeligt for medarbejdere i Nordsjællands Brandvæsen

Håber at du kan hjælpe.

Mange af de allervenligste hilsner,

Kim
Last edited by kimb on Sat Jan 12, 2008 3:52 pm, edited 1 time in total.
kimb
Forum Members
Forum Members

Re: [Solved] Kan ikke få FEU til at returnere til en bestemt side ved logout

Post by kimb »

Tja, i dag kune den pludseligt godt uden at jeg havde lavet nogle ændringer overhovedet. Underligt. Nå, men det er nok bare mig der er et fjols.
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”