Zoals hier te lezen ben ik net begonnen met de Calendar module, maar ik heb nog een paar vraagjes. Als ik nu de module open met in de 'gebruikersinstellingen' Nederlands te hebben geselecteerd, dan is het zelfs zo dat bij een zeer hoge resolutie nog steeds de horizontale balk twee regels nodig heeft...
Verder nog een andere vraag. In de template wordt gebruik gemaakt van "{$moretext}" is het ook mogelijk dat ik deze NL vertaling verander in 'Meer informatie' of moet ik dan gewoon hardcoded doen in de template?
Kalender: Vertalingsvraagje over module en of 'meer'
Moderator: velden
Re: Kalender: Vertalingsvraagje over module en of 'meer'
Ik neem aan dat het in de vertaalbestanden gedaan moet worden, omdat ik daar niet bij kan heb ik het nu hardcoded in de template/sjablonen voor de kalender gedaan.
Overigens blijf ik, zoals in het andere topic aangegeven, het wel verwarrend vinden dat je zowel in de horizontale menu als onder het kopje 'Sjablonen' toegang krijgt tot de sjablonen. Ongeacht dat het wordt uitgelegd in het andere topic voelt het nog steeds vreemd.
Overigens blijf ik, zoals in het andere topic aangegeven, het wel verwarrend vinden dat je zowel in de horizontale menu als onder het kopje 'Sjablonen' toegang krijgt tot de sjablonen. Ongeacht dat het wordt uitgelegd in het andere topic voelt het nog steeds vreemd.