Loginformulier onzichtbaar FrontEndUsers Topic is solved

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Arno

Loginformulier onzichtbaar FrontEndUsers

Post by Arno »

Ik probeer een testopstelling te maken voor een verenigings-site met afgeschermd ledengedeelte. Hiervoor wil ik graag de FrontEndUsers module met de CustomContent gebruiken, alleen wil het login-formulier maar niet verschijnen.

Ik heb in de FrontEndUsers een groep en gebruiker aangemaakt, en op de homepagina de {cms_module module=FrontEndUsers} smarty gegeven, maar er verschijnt niets. In de broncode zie ik wel iets van een form staan, maar er wordt in mijn pagina niets weergegeven, zie:
http://www.hoogwerf.eu/popupkoor/

Op deze pagina zou het login-formulier moeten staan.

Is het sowieso handig om de FrontEndUser-module te gebruiken? De site wordt namelijk behoorlijk uitgebreid (minstens 100 pagina's). Nu hebben ze twee verschillende sites draaien; eentje voor publiek van buitenaf en eentje door .htaccess afgeschermd voor leden.

Groeten, Arno
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Loginformulier onzichtbaar FrontEndUsers

Post by RonnyK »

Heb je in de source wel precies
{cms_module module=FrontEndUsers}
staan, of is er met kopieren misschien extra opmaak meegekomen. Welke versie van FEU, 1.3?

Ronny
donnut

Post by donnut »

Ik heb hetzelfde probleem met FEUser 1.3. Het is een bug die hersteld wordt in versie 1.3.1. De tussentijdse oplossing (een simpele code-aanpassing) staat in een forum, maar ook na enig zoeken kan ik het niet meer terugvinden.

Donnut

p.s. Toch gevonden: http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... 667.0.html
Last edited by donnut on Tue Nov 13, 2007 7:17 am, edited 1 time in total.
Arno

Post by Arno »

Aha, het is dus gewoon een bug. Gelukkig werkt het na het aanpassen van de function.user_loginform.php, zie ook:

Code: Select all

in function.user_loginform.php, in the module that got installed by module manager, the file contained:

$smarty =$gCms->GetSmarty();

instead of

$smarty =& $gCms->GetSmarty();
Bedankt voor de tip!  ;D
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”