[Opgelost]TinyMCE Adv installeren...

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
JSS
New Member
New Member

[Opgelost]TinyMCE Adv installeren...

Post by JSS »

Ik weer ;D Ik ben bezig met TinyMCE adv. te installeren via Module Manager, maar ik krijg de volgende error:

Code: Select all

Fout!

Kan geen bestand aanmaken (rechtenprobleem?) /home/usr1/dobbelaere/public_html/cmsmadesimple/modules/TinyMCEAdv/TinyMCEAdv.module.php
Mijn eerste vermoeden is dat ik de permissions van een map of bestand moet veranderen naar write, maar ik heb de map Modules al op 777 (read,write,execute) staan..iemand enig idee wat ik nog moet veranderen of doen?
Ook heb ik Tinymce adv van de site eens gedownload en handmatig geupload naar de map Modules, maar dan moet ik het ergens toevoegen want CMSms herkent het nog niet direct
alvast bedankt
Last edited by JSS on Fri Oct 26, 2007 9:33 pm, edited 1 time in total.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: TinyMCE Adv installeren...

Post by RonnyK »

JSS,

als je het met FTP hebt ge-upload, zijn enkel de files overgezet, vanuit "Extensions -> Modules" dient dan nog op de "install" link te worden gedrukt. De ModuleManager doet deze twee akties gecombineerd.

Ronny
JSS
New Member
New Member

Re: TinyMCE Adv installeren...

Post by JSS »

Bedankt! Na wat prutsen met de modules is het eindelijk gelukt om ipv in modulebeheer Tinymce adv te laten downloaden&installeren, via FTP het te uploaden en dan installeren in 'Modules'
De site begint nu erg te vlotten, de layout is ook al redelijk deftig geworden :)
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”