Na alle perikelen rondom de gehäckte site en het upgraden blijf ik toch (nog weer) met een probleempje zitten.
Ik krijg nl. nog steeds / alweer niet TinyMCE aan de praat.
Wanneer ik de instellingen doe, die hiervoor nodig zijn en ik open een pagina om te bewerken, krijg ik de pure html-code te zien en verder geen bewerkingsicoontjes.
Als ik onderaan bij Modules op TinyMCE klik, krijg ik ook niets van de editor te zien.
Het rare is, dat ik op muurkrant.org de upgrade ook gedaan heb en daar kreeg ik alles prima in zicht na de upgrade. Dus daar werkt het gewoon wel. Waarom wil dat dan toch niet lukken op www.obsdetimp.nl?
Ronny, als jij je ermee kunt bemoeien....? Je inlog is daar nog precies hetzelfde

Ow ja, ik merkte dat in bij modules een ander versie nummer (2.2.5) staat, dan van de laatste download (2.2.3). Vreemd, of niet?
Ben benieuwd of dit ook weer zo vlot op te lossen is als al die andere probleempjes van me.

Nog een extra vraag (had ik al een gesteld, maar volgens mij nog geen antwoord op gehad): Is het aan te raken om de Advanced-versie te downloaden/installeren?
groetjes
Edida