Goedenmiddag,
Ik ben nieuw hier en normaal als ik iets zoek op dit forum vind ik het meestal wel. Alleen nu niet :-\
Gisteren heb ik de module frontendusers geïsntalleerd en nu is mijn grafische interface van mijn adminpanel weg.
Als ik in wil loggen komt gewoon het inlogsscherm en kan ik ook gewoon inloggen, alleen daarna zie ik de menu's in een lijstje staan onderelkaar. Witte achtergrond en slechts de links te zien, als ik hier op klik komen er onder wel de opties te staan alleen het werkt niet bepaald fijn.
Weet iemand wat er aan de hand is met mijn cmsms systeem ???
Het gaat om http://www.jumptownhaghorst.nl ik ben bezig met een nieuwe site namelijk http://www.jumptownhaghorst.nl/index.php?pagina=test.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
[opgelost] Grafische interface weg
Moderator: velden
[opgelost] Grafische interface weg
Last edited by Haghorst on Tue Mar 09, 2010 8:32 pm, edited 1 time in total.
Re: Grafische interface weg
Ruud,
kun je eens proberen om je memory in de config.php te verhogen, door het volgende bovenin net onder de PHP te zetten.
Ronny
kun je eens proberen om je memory in de config.php te verhogen, door het volgende bovenin net onder de PHP te zetten.
Ik weet niet waar je memory nu op staat en of jij dat als gebruiker mag verhogen, maar als je zonder foutmelding geen IF meer hebt, lijkt het een memory-issue.ini_set("memory_limit", "16M");
Ronny
Hallo Ruud,
Ik heb hetzelfde een keer gehad na het installeren van de Album module. Die bleek op dat moment toen nog niet compatible te zijn met mijn iets verouderde CMSMS-versie. Ik had toen de Album module opgehaald via de module-manager. Ik kon hem toen met een FTP-programma gewoon verwijderen uit de map modules. Daarna werkte had ik weer een grafische interface in mijn Admin panel. Misschien zou je dit ook kunnen proberen, wellicht is er bij jou ook geen match tussen je CMSMS-versie en de module.
Gr
Jacob
Ik heb hetzelfde een keer gehad na het installeren van de Album module. Die bleek op dat moment toen nog niet compatible te zijn met mijn iets verouderde CMSMS-versie. Ik had toen de Album module opgehaald via de module-manager. Ik kon hem toen met een FTP-programma gewoon verwijderen uit de map modules. Daarna werkte had ik weer een grafische interface in mijn Admin panel. Misschien zou je dit ook kunnen proberen, wellicht is er bij jou ook geen match tussen je CMSMS-versie en de module.
Gr
Jacob
Jacob en Ronny,
Bedankt voor de snelle reacties :), als ik thuis ben ga ik het proberen. Ik zit nu nog op stage te werken. Ik laat wat weten of het is gelukt of niet.
Bedankt voor de snelle reacties :), als ik thuis ben ga ik het proberen. Ik zit nu nog op stage te werken. Ik laat wat weten of het is gelukt of niet.
Last edited by Haghorst on Tue Mar 09, 2010 8:32 pm, edited 1 time in total.
En ..... Gelukt?
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Sorry voor de late reactie!
Heb het gisteren de module verwijderd en het werkt!
Dus de methode van Jacob B gebruikt.

Dankje
Heb het gisteren de module verwijderd en het werkt!
Dus de methode van Jacob B gebruikt.

Dankje
Ruud,
ik vermoed dat door de installatie van FEU, je over je standaard Memory bent gegaan, vandaar het witte scherm.
Zou je als voor jou het punt is opgelost, de Subject-regel van de originele post willen aanpassen, dioor er [opgelost] neer te zetten, waardoor voor iedereen duidelijk is dat dit onderwerp afgehandeld is.
Ronny
ik vermoed dat door de installatie van FEU, je over je standaard Memory bent gegaan, vandaar het witte scherm.
Zou je als voor jou het punt is opgelost, de Subject-regel van de originele post willen aanpassen, dioor er [opgelost] neer te zetten, waardoor voor iedereen duidelijk is dat dit onderwerp afgehandeld is.
Ronny