van wiki naar online-documentatie?

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
donnut

van wiki naar online-documentatie?

Post by donnut »

Beste allemaal,

In de blog van de bijeenkomst van het devteam in Kopenhagen wordt er gesproken over het verplaatsen van de documentatie van wiki naar CMSMS, zie http://blog.cmsmadesimple.org/2007/09/1 ... openhagen/ .

Ik ben wel benieuwd welke vorm dat gaat krijgen. Verder begrijp ik dat NL een kleine taal is, want er wordt voorlopig alleen gesproken over Engels, Duits en Frans  :'(. Gunnar schijnt dit op te pakken, maar hem/haar kan ik niet te pakken krijgen (laatst ingelogd 2006?) Weet iemand wat meer? RonnyK?

Donnut 
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: van wiki naar online-documentatie?

Post by RonnyK »

Donnut,

Ik zie dat achter het stuk over de WIKI -> On-line de naam van Daniel (=westis) staat. Ik zal hem vanavond in de IRC vragen wat het idee hierachter is. Overigens is Arthur de laatste tijd bezig geweest om pagina's vanuit de WIKI te vertalen. Steeds meer pagina's zijn dus ook in het NL beschikbaar.

Ronny
donnut

Post by donnut »

Ronny,

Ik zag bij tweede lezing ook dat westis de trekker is en ik heb hem een korte pm gestuurd.

De reden om de vraag te stellen is dat ik inmiddels aardig wat zinnen omgezet heb en niet hoop dat dit 'voor niets is'. Met name veranderingen in de structuur van de online documentatie heeft mijn interesse ;D

Donnut
donnut

Post by donnut »

Al iets gehoord van westis?

Donnut
Duketown

Post by Duketown »

Ofschoon het mij ook lijkt dat Westis gewoon moet reageren (aangezien hij ook in het documentatie team zit), is het misschien handig om een voorzetje te doen hou jij (donnut en/of RonnyK) het zouden willen zien. Bijvoorbeeld via een te bouwen module 'Books' (zie je nog wel eens bij andere CMSen).
Helaas laat Westis dus nog even niet van zich horen en weten we dus niet of hij met iets groots bezig is, of gewoon geen tijd heeft om iets voor te bereiden/op te zetten.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Donnut,

ik heb net een PM naar westis gestuurd. Ik ben namelijk de afgelopen 2 avonden niet op de IRC geweest. Ik heb het dus net gevraagd!

Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”