module companydirectory

Support en français pour CMS Made Simple.

Moderator: jce76350

Post Reply
niconico
Forum Members
Forum Members

module companydirectory

Post by niconico »

Bonjour,

une petite question concernant ce module, comment filter les category du style j'ai plusieurs category et je veux n'afficher qu'une seule sans utiliser la liste déroulante, affichage direct, ca serait du style
{cms_module module="CompanyDirectory" mode="summary" category="maCATEGORY"} est ce dans ce style ou y a t il une autre solution.
merci
++ nico
calguy1000
Support Guru
Support Guru

Re: module companydirectory

Post by calguy1000 »

The soon to be released Company Directory module will have the ability to select the category (categories) on the tag.... as well as the ability to hide the select list.

It's already in SVN it's just in the testing phase, and awaiting some translations.
Follow me on twitter
Please post system information from "Extensions >> System Information" (there is a bbcode option) on all posts asking for assistance.
--------------------
If you can't bother explaining your problem well, you shouldn't expect much in the way of assistance.
Pierre M.

Post by Pierre M. »

Bonne nouvelle, good news.

@Calguy : let us know if French is one of the awaited translations.

Pierre M.
jce76350
Beta Tester
Beta Tester

Post by jce76350 »

Hello,
let us know if French is one of the awaited translations
Yes Pierre, tu peux la faire  ;)  115 lignes à traduire
Jean-Claude Etiemble MyPageFr
Pierre M.

Post by Pierre M. »

Où ça ? où ça ? Allez les Frenchies, hop hop hop, on s'y colle, on ne retarde pas ce module, hop hop ;)
Pierre M.
niconico
Forum Members
Forum Members

Post by niconico »

ok c chiant pour le moment alors y a t il une autre solution, un autre module qui pourrait faire quelque chose comme ca
merci
Pierre M.

Post by Pierre M. »

Vous n'êtes pas à l'abri d'une bonne surprise : Calguy dit "soon to be released", soit publié bientôt, modulo ce que bientôt veut dire pour un projet ouvert GPL. ça va peut être coïncider avec la sortie de CMSms 1.2, je dirais avant mi octobre.

Si vous êtres plus pressé, je laisse d'autres vous répondre, je ne connais ce module que de nom.

Pierre M.
Post Reply

Return to “French - Français”