Tillad brugerdefineret "404"-besked: ?

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
RobertPetersen

Tillad brugerdefineret "404"-besked: ?

Post by RobertPetersen »

Hej med jer.

JEg har sat hak i funktionen "Tillad brugerdefineret "404"-besked:" men det sker ikke rigtig noget ? (trykker på en af de gamle indexserede sider fra google, som ikke længere findes efter vi har valgt CMSMS)
Er det noget som man skal bestille ekstra hos sin udbyder ? Eller hvad skal jeg gøre ?
Nogle som har en link eller fil på en flot side som man kan kopiere fra ? kunne jo godt tænke at lave siden med lidt grafik osv.

På forhånd tak.

Robert
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: Tillad brugerdefineret "404"-besked: ?

Post by Silmarillion »

Hej Robert

Jeg har aldrig prøvet funktionen, men prøver lige en gang idag og vender tilbage, hvis der er problemer med det vender jeg det med hovedudviklerne...

Mvh
Morten/Silmarillion
RobertPetersen

Post by RobertPetersen »

Kunne du få det til at virke ?

Hilsen Robert
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member

Post by Silmarillion »

Undskyld, jeg kom fra det. Jeg skal nok få kigget på det...

m/sil
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member

Post by Silmarillion »

Hej igen

Jeg prøvede lige og det virker faktisk. Men kun, hvad skal man sige, internt i cms'et. Dvs. at når det er slået til i Global Konfiguration, så vises den definerede side ved f.eks.
www.mitsite.dk/index.php?page=ikkeeksisterendeside
men ikke ved
www.mitsite.dk/ikkeeksisterende.php

Jeg tror det sidste ville kræve en omkonfiguration af webserveren, hvor det første kan håndteres inde i cms'et.

Håber det forklarer det lidt. Hvis det heller ikke virker for dig som her beskrevet, så vend lige tilbage, så må det være en fejl et sted.

Mvh
Morten/Silmarillion
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member

Post by Silmarillion »

Og det er lige mig igenigen. Jeg kiggede lige nærmere på din side og bemærkede at du bruger den temmelig gammel version af cms. Der er på allle fronter sket meget siden version 0.13beta4.
Jeg kan på det varmeste anbefale at opgradere, hvis ikke nu så når version 1.0 udkommer inden for et par uger.

Mange Hilsener
Morten/Silmarillino
RobertPetersen

Post by RobertPetersen »

Opgraderer da gerne, troede faktisk at den version jeg kørte med var en af de nyeste. Hvilken version anbefaler du evt. ? Den nyeste beta5 af 1.0 ? og er det smertefrit at opgradere ?

Hilsen Robert
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”