Ik zie dat er in 2014 al een post over gemaakt is: viewtopic.php?f=82&t=71258
Raar dat dit in 2018 nog steeds niet gefixed is. Ik zou sowieso verwachten dat Simplex als een los package te verkrijgen is.
Moderator: velden
Klopt helemaal. Je zou op z'n minst een basis raamwerk verwachten die je simpel kan aanpassen. Anders blijft het een CMS puur voor ontwikkelaars. En dat terwijl de content manager van CMSMS vele malen vriendelijker is dan bijv. Wordpress als je overzicht wil houden (ik gebruik het nu voor een reisverslagen site met 100+ pagina's).arnoud wrote:De meeste developers hebben helemaal geen behoefte aan kant-en-klare themes, gebruikers zonder development achtergrond wel.
arnoud wrote:De meeste developers hebben helemaal geen behoefte aan kant-en-klare themes, gebruikers zonder development achtergrond wel.
Ik heb naar die Simplex theme gekeken. Het is jammer dat de export het niet doet, voor het moment kan je de stylesheets en templates heen en weer kopieren (per stylesheet en template knippen uit je oude site en een nieuwe aanmaken en plakken in je nieuwe site).Njit wrote: Klopt helemaal. Je zou op z'n minst een basis raamwerk verwachten die je simpel kan aanpassen. Anders blijft het een CMS puur voor ontwikkelaars. En dat terwijl de content manager van CMSMS vele malen vriendelijker is dan bijv. Wordpress als je overzicht wil houden (ik gebruik het nu voor een reisverslagen site met 100+ pagina's).
maar dan andersomarnoud wrote:Ik heb naar die Simplex theme gekeken. Het is jammer dat de export het niet doet, voor het moment kan je de stylesheets en templates heen en weer kopieren (per stylesheet en template knippen uit je oude site en een nieuwe aanmaken en plakken in je nieuwe site).
Het zijn iets van 10 bestanden daar ben je al met al niet al te lang mee bezig.
Zoiets als wat op http://pmkmedia.nl/blog/cmsms staat.Wat bedoel je met een raamwerk wat je simpel kan aanpassen? Wat verwacht je van zoiets?
Alleen de templates en stylesheets staan in de database. Verder staan er nog afbeeldingen in $cmsms_root/uplods/simplexIk neem aan dat Simplex compleet in de database staat? Of staan er ook nog ergens bestanden die ik dan veilig moest stellen?
Okey dat zijn in mijn beleving kant-en-klare templates met een uitgebreide uitleg / ondersteunende blog.Zoiets als wat op http://pmkmedia.nl/blog/cmsms staat.Wat bedoel je met een raamwerk wat je simpel kan aanpassen? Wat verwacht je van zoiets?