Binnenkort wordt de CMSMS conferentie 'GeekMoot' gehouden in Leicester (Engeland).
Tijdens de GeekMoot zijn veel leden van het CMSMS-ontwikkelaars-team (Dev Team) aanwezig om presentaties te geven, vragen te beantwoorden en te zorgen dat alles op rolletjes loopt.
Waarschijnlijk weet je al dat de ontwikkelaars hun kennis, tijd en inspanningen het hele jaar door gratis beschikbaar stellen om jouw favoriete CMS te onderhouden en verbeteren.
Reizen is echter niet gratis. Daarbij komen een aantal Dev Team members van ver weg (dit jaar: Canada, Portugal, Noorwegen, Frankrijk, Engeland en ook Nederland).
Wil jij iets terug doen voor de ontwikkelaars? Overweeg dan om een bijdrage te leveren aan de reis- en verblijfkosten van het Dev Team.
Via https://www.paypal.me/cmsms/50 kun je eenvoudig een éénmalige donatie doen. Het standaard ingevulde bedrag (50 US dollar) kun je verhogen of verlagen door op het getal te klikken.
Namens alle Dev Team members: Bedankt!
ps. natuurlijk mag je hieronder een bericht achterlaten als je gedoneerd hebt!
Wil jij iets terug doen voor de ontwikkelaars?
Moderator: velden
Re: Wil jij iets terug doen voor de ontwikkelaars?
Goed dat je hier iets concreets post, ik had al een paar maanden terug via de "Contact us now to discuss sponsoring opportunities!" link op http://geekmoot.com geprobeerd iets te doen maar heb tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Dag Tristan, bedankt voor je bericht!
Ik zal het straks gelijk opnemen met de persoon die die aanvragen ontvangt.
Mentale support in de vorm van het bijwonen van GM is ook welkom; er is nog zeker één plek over in de auto
Ik zal het straks gelijk opnemen met de persoon die die aanvragen ontvangt.
Mentale support in de vorm van het bijwonen van GM is ook welkom; er is nog zeker één plek over in de auto

Bij deze dan
Devs, ontzettend veel succes daar! Hopelijk hebben jullie een hele goede GeekMoot en mooi weer!

@SolsWebdesign: bedankt! We gaan er weer een nuttige tijd van maken.
@tristan: vooralsnog geen uitsluitsel wat er mis is gegaan met je aanvraag destijds. Deze week zal ik het nog eens op het woord gooien en kijken of we dat kunnen verbeteren voor de volgende keer in ieder geval.
@tristan: vooralsnog geen uitsluitsel wat er mis is gegaan met je aanvraag destijds. Deze week zal ik het nog eens op het woord gooien en kijken of we dat kunnen verbeteren voor de volgende keer in ieder geval.