Hallo, ik gebruik CMSMS en kon steeds inloggen (vorige week lukt het wel nog) maar nu plots zonder enige aanpassing van mijn, ook geen server aanpassing of reboot kan ik (als hoofdadmin) en ook de gebruikers niet meer inloggen.
Ik keek al of ik geen sporen zie van een hack... maar merk daar niets in op.
Ik zie ook dat links (die leiden naar een LISE instance of cgblog bericht) niet meer werken en een cmsms error geven.
Ook heb ik de indruk dat de de taal instelling van het cmsms verandert is, bij het inloggen voor FEU krijg ik engelstalige labels, daar waar ik zeker alles in het nederlands gezet had (het is trouwens ook een 1-talige website).
Ook de title van de pagina's bevatten nu plots 'pagina naam - CMSMS Site' ipv 'pagina naam - werkelijk naam van de site' (en dus niet CMSMS Site)
Iemand een idee hoe ik wel weer kan inloggen of dit kan oplossen?
Mvg,
Peter
admin login lukt plots niet meer...
Moderator: velden
Re: admin login lukt plots niet meer...
Klinkt alsof er toch stiekem iets is gewijzigd achter de schermen. Beheer je de server helemaal zelf?
Wellicht kan je wat foutmeldingen posten zodat we een idee hebben wat er precies mis zou kunnen zijn?
Geen idee of je comfortable bent met het sturen van de url in kwestie?
Wellicht kan je wat foutmeldingen posten zodat we een idee hebben wat er precies mis zou kunnen zijn?
Geen idee of je comfortable bent met het sturen van de url in kwestie?
Admin toegang kun je proberen via de Wachtwoord Vergeten knop of met https://docs.cmsmadesimple.org/troubles ... d-recovery
Wat is de Systeem Informatie van deze site?
Wat is de Systeem Informatie van deze site?
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Rolf, Tristan,
Dank u voor het meedenken, inderdaad de hint van Rolf was simpel maar efficient, nieuw wachtwoor gemaakt voor de admin user en dan heb ik de cache leeg gemaakt.
Het is wel vreemd dat dit gebeurd... er werd niet gewijzigd en ook een volledige zoektoch naar een hack leverde niets op.
Ook het terugzetten van een database backup leverde geen resultaat op.
Enig idee waar dit zou kunnen aan liggen?
Mvg,
Peter
Dank u voor het meedenken, inderdaad de hint van Rolf was simpel maar efficient, nieuw wachtwoor gemaakt voor de admin user en dan heb ik de cache leeg gemaakt.
Het is wel vreemd dat dit gebeurd... er werd niet gewijzigd en ook een volledige zoektoch naar een hack leverde niets op.
Mvg,
Peter
Rolf, Tristan,
Mvg,
Peter
Mvg,
Peter