Hallo,
Voor een nieuwe website gebruik ik de FAQ module. Echter is de {FAQ} alleen zichtbaar als ik standaard de Nederlandse taal selecteer bij instellingen - algemeen. Normaal geen probleem maar doordat ik ook de product module gebruik geeft dit weer issues met de productprijzen wat ik niet opgelost krijg.
Nu hoor ik graag of iemand hier een oplossing voor weet voor 1 van de 2 module issues.
Cms Version: 2.1.5
Installed Modules:
AdminSearch: 1.0.2
CGEcommerceBase: 1.6.2
CGExtensions: 1.53.13
CGFeedback: 1.8
CGSimpleSmarty: 2.1.4
CGSmartImage: 1.21.5
CMSContentManager: 1.1.1
CMSMailer: 6.2.14
Cart2: 1.2.2
DesignManager: 1.1.1
FAQ: 2.0.1
FileManager: 1.5.2
FormBuilder: 0.8.1.4
Gallery: 2.1.6
JQueryTools: 1.3.9
LISE: 1.2.1.1
MicroTiny: 2.0.3
ModuleManager: 2.0.4
Navigator: 1.0.3
News: 2.50.5
Products: 2.25.3
Search: 1.50.2
TinyMCE: 3.1.3
FAQ module niet zichtbaar standaard taal
Moderator: velden
Re: FAQ module niet zichtbaar standaard taal
Leuk dat je de FAQ module gebruikt.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik em zelf alleen gebruik op een meertalige 1.x site in combinatie met de MLE module.
Het kan dus goed zijn dat de module iets verbetering behoeft op een ééntalige 2.x site
Ik zal er bij gelegenheid eens naar kijken.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik em zelf alleen gebruik op een meertalige 1.x site in combinatie met de MLE module.
Het kan dus goed zijn dat de module iets verbetering behoeft op een ééntalige 2.x site
Ik zal er bij gelegenheid eens naar kijken.
Strategisch gezien heb je m.i. geen probleem met de FAQ module, die doet wat hij moet doen.
Probleem zit hem zoals ik het zie voor jou in de taalinstelling van de Products module. Beter dit deel oplossen...
Wat is precies hier het probleem?
Probleem zit hem zoals ik het zie voor jou in de taalinstelling van de Products module. Beter dit deel oplossen...
Wat is precies hier het probleem?
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Als de standaardtaal ingesteld staat op Nederlands, dan wordt de prijs achter de komma in de products module afgerond naar naar ,00. Bijv 2.47 wordt 2.00. In de backend werkt alles wel goed.
Last edited by 3dwebb on Sat Sep 24, 2016 8:43 am, edited 1 time in total.
Hallo Jos denk idd dat de FAQ module een kleine update nodig heeft voor de 2.x versie. Heb deze module wel goed werkend in engelse taal op een 1.12 cmsms versie
Zou je eens kunnen checken hoe bij jou de categorieën binnen de FAQ module ingesteld staan?
Als ik het zo na ga, dan moeten deze ingesteld zijn op Lang= "Geen standaard geselecteerd"/"No default selected", ofwel op de taal die jij voor de Frontend hebt ingesteld, dus in jouw geval Engels.
Want zoals in de modulehelp verborgen staat: "Note that entries are filtered on categories that correspond to the Frontend language."
Als ik het zo na ga, dan moeten deze ingesteld zijn op Lang= "Geen standaard geselecteerd"/"No default selected", ofwel op de taal die jij voor de Frontend hebt ingesteld, dus in jouw geval Engels.
Want zoals in de modulehelp verborgen staat: "Note that entries are filtered on categories that correspond to the Frontend language."
[Opgelost] Re: FAQ module niet zichtbaar standaard taal
Dank je Jos. Is hiermee opgelost. Ik had helemaal niet naar de categorie settings gekeken waar je de taalinstelling kan aanpassen omdat ik die niet nodig had.