Aj, dan had ik je verkeerd begrepen in de post daarvoor.
Beide opties dus nu uit en ....joehoe it works wel now!!
Betekent dat ik die 2 functies 'Browsers mogen pagina's in de buffer opnemen' en 'smarty caching' niet moet gebruiken? Eerder kon dat steeds wel. Is er wat anders mis in mijn browsers of systeem missch??
Cache in versie 2.1.4
Moderator: velden
Re: Cache in versie 2.1.4
Kan op zich geen kwaad, als je er maar rekening mee houdt. De werkwijze is niet verandert, dus kan zijn dat het je nu pas opvalt.Browsers mogen pagina's in de buffer opnemen
FireFox (nog steeds mijn favoriete browser) is wel steeds gevoeliger voor caching geworden.
Omstreden, sommigen zweren er bij... anderen niet. Ik vind het vreselijk. De rompslomp die je er van hebt, weegt niet op tegen de microseconden dat de winst is met het laden van de website. In tijd van 4G en glasvezel, geen trage ISDN lijntjes meer, waar hebben we het over...en smarty caching
Hoe dan ook, ik adviseer (ughe) beide instellingen standaard uit te laten/zetten. En deze alleen te gebruiken als je er echt mee gaat werken en testen! Google PageSpeed etc. Je weet dan wat het wel en niet doet met je website.
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Re: Cache in versie 2.1.4
Ah dankjewel Rolf!
De smarty caching had ik eigenlijk steeds overal al uit gezet in versie 2.x, nadat je er eerder al zoiets over zei (dacht ik).
Want dat gaf idd vaak veel gedoe.
De optie '' Browsers mogen pagina's in de buffer opnemen' nog niet uitgezet. Maar nu ik dat zojuist ook deed bij een andere site -die nog niet eens ge-upgrade is naar de allerlaatste versie 2.1.5- bleek dat daar ook al dat cacheprobleem / erkende bug in v. 2.1.4 op te lossen.
Jee zeg.
De smarty caching had ik eigenlijk steeds overal al uit gezet in versie 2.x, nadat je er eerder al zoiets over zei (dacht ik).
Want dat gaf idd vaak veel gedoe.
De optie '' Browsers mogen pagina's in de buffer opnemen' nog niet uitgezet. Maar nu ik dat zojuist ook deed bij een andere site -die nog niet eens ge-upgrade is naar de allerlaatste versie 2.1.5- bleek dat daar ook al dat cacheprobleem / erkende bug in v. 2.1.4 op te lossen.
Jee zeg.