Beste CMSMS Leden,
Nu weet ik dat het niet standaard kan maar is er misschien een manier om toch voor de editor het mogelijk te maken om categorieën toe te voegen zonder de optie "Modify Site Preferences" te moeten activeren. Misschien met een aanpassing in een bestand? Ik weet dat dit dan weg is met updates maar ik vind het vervelender om elke keer als zij een nieuwe categorie wil ik deze moet invoeren.
Gr Pascal
De website draait op CMSMS 1.12.2
Nieuws categorieën voor editor
Moderator: velden
Re: Nieuws categorieën voor editor
Probleem met deze vraag is dat we op dit forum niet toestaan dat 'hacks' worden gepost.
Een 'aanpassing in een bestand' in deze context valt onder hacks.
Een 'aanpassing in een bestand' in deze context valt onder hacks.
Owja dat was ik even vergeten. Dat houd het gewoon op en zal ik de optie gewoon weg halen dan maar geen categorieën. Wel jammer dat het niet kan het is toch geen optie waar mensen iets kapot mee kunnen maken?
Ik denk dat het idee is dat je de categorie typisch toch in je template moet gebruiken bij de aanroep van de {News} tag. Iets dat een editor niet kan.
Maar er zijn vast mogelijkheden dat dat niet nodig is. Misschien iets voor een feature request.
Maar er zijn vast mogelijkheden dat dat niet nodig is. Misschien iets voor een feature request.