Beste CMSMS Leden,
Ik ben aan het spelen met content blocks en content_image en dat werkt super! (Ik had dat eerder moeten ontdekken)
Alleen nu is mijn vraag hoe kan ik de volgorde aanpassen in de editor?
ze staan nu zo:
http://pmkmedia.nl/uploads/images/templ ... editor.png
Ik wil dan wat eerst komt boven aan en dan zo verder nu staat het een beetje door elkaar.
Alsvast bedankt
Gr Pascal
Content block volgorde in editor wijzigen
Moderator: velden
Re: Content block volgorde in editor wijzigen
In 2.1.2 zit volgens mij een bug wat betreft de volgorde van de content blocks...
Maar in de regel zal de volgorde zoals jij het in jouw Core::Page template hebt staan bepalend zijn voor volgorde in de pagina editor.
grt.
Maar in de regel zal de volgorde zoals jij het in jouw Core::Page template hebt staan bepalend zijn voor volgorde in de pagina editor.
grt.
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Oke dan zit er niets anders op dan wachten tot de update. Het is geen mega probleem staat alleen wat netter als het op de goede volgorde staat
Nieuwe release zal binnenkort zijn i.v.m. vulnerability
Oke top!
Weet je toevallig ook wanneer de versie uit komt waarin ik ook de modules mee kan exporteren in een template? En kan hier ook geüploade bestanden in de uploads map mee geexporteert worden zodat het 1 bestand is die geupload kan worden.
Weet je toevallig ook wanneer de versie uit komt waarin ik ook de modules mee kan exporteren in een template? En kan hier ook geüploade bestanden in de uploads map mee geexporteert worden zodat het 1 bestand is die geupload kan worden.
Dat is mede afhankelijk van de module developers. Zij moeten daarvoor de modules aanpassen dat deze de Design Manager gaan gebruiken... De winst voor de website developer zal enorm zijn! Maar is een kwestie van tijd. Calguy begint zijn modules al langzamerhand geschikt te maken, hierbij vervalt ook de ondersteuning van de Core 1.x serie!
Heb me er zelf nog niet in verdiept.
Ik vraag me trouwens wel af of dit voor alle modules haalbaar is, denkend aan bijv. de Gallery module. Hier bestaat de template uit 3 blokken
Heb me er zelf nog niet in verdiept.
Ik vraag me trouwens wel af of dit voor alle modules haalbaar is, denkend aan bijv. de Gallery module. Hier bestaat de template uit 3 blokken
Voor de gallery module zou er in de design manager een extra tapje kunnen komen "Javascripts".
Misschien wel handig on alle Javascripts apart te houden?
Misschien wel handig on alle Javascripts apart te houden?
Gallery zal met designmanager niet volledig uit de voeten kunnen ben ik bang. Hoe hiermee om te gaan zal de toekomst uitwijzen. Ik heb me op dat vlak ook nog niet echt verdiept.