Bootstrap date/timepicker in Formbuilder

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
3dwebb
Forum Members
Forum Members

Bootstrap date/timepicker in Formbuilder

Post by 3dwebb »

Hallo,

Ik ben bezig om een bootstrap date/timepicker werkend te krijgen in formbuilder. Nu moet ik onderstaand veld zien te creëren in formbuilder om de datum / tijd selectie goed te laten werken.

Code: Select all

<div class="input-group date form_datetime" data-date="" data-date-format="dd MM yyyy - HH:ii p" data-link-field="dtp_input1">
<input name="dt" type="text" value="" readonly>
<span class="input-group-addon"><span class="glyphicon glyphicon-th"></span></span>
<span class="input-group-addon"><span class="glyphicon glyphicon-remove"></span></span>
</div>
Om het tekst veld te creëren lukt wel. Echter om de 2 "input-group-addon" buttons binnen de div te zetten lukt mij niet. Iemand een suggestie hoe ik dit kan oplossen.

Mvg,

Timo
velden
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: Bootstrap date/timepicker in Formbuilder

Post by velden »

Misschien kun je al het stukje template posten dat je wel hebt? Om een idee te krijgen hoe je het template opbouwt.
3dwebb
Forum Members
Forum Members

Re: Bootstrap date/timepicker in Formbuilder

Post by 3dwebb »

Ik heb het nu grotendeels opgelost door een textveld (datum) in een fieldset te zetten

<fieldset id="fbrp__50" class="input-group date form_datetime">
<div><input type="text" name="cntnt01fbrp__49" value="" size="25" maxlength="80"  placeholder="Datum" id="dt" /></div>
<div>
<span class="input-group-addon"><span class="glyphicon glyphicon-th"></span></span>
<span class="input-group-addon"><span class="glyphicon glyphicon-remove"></span></span>
</div>
</fieldset>
de knoppen

heb ik in de fieldset geplaatst in een div en als statische tekst geplaatst.

Niet echt een mooie oplossing maar werkt wel. Moet alleen de css opmaak nog wat aanpassen.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”