Beste CMSMS leden,
Ik probeer een menu een andere template te laten aannemen alleen het werkt niet echt.
Het hoofd menu is:
{Navigator}
En het andere menu is:
{Navigator childrenof='producten' template='producten'}
Alleen om een of andere rede houd hij het hoofd menu aan als template. Als ik het hoofd menu weg haal dan doet hij het wel. En als ik het hoofd menu ook toewijs aan een template doet hij het weer niet.
Iemand een idee?
Gr Pascal
Navigator template probleempje
Moderator: velden
Re: Navigator template probleempje
Template producten is een Navigator template en geen Menu Manager template?
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Klopt het is een Navigator template
Ik heb het op een andere manier gedaan emt een work around.
ik heb de css aangepast zodat het het menu die de het submenu van producten moet weergeven er toch uitziet zoals het moet maar dan emt de standaard Navigator template.
Ik hoop dat er een andere manier is
ik heb de css aangepast zodat het het menu die de het submenu van producten moet weergeven er toch uitziet zoals het moet maar dan emt de standaard Navigator template.
Ik hoop dat er een andere manier is
Het probleem ligt in de Navigator template.
Je ziet het standaard Navigator menu omdat er binnen de template een function gemaakt wordt, volgens mij Nav_menu.
Een function mag niet 2x genoemd worden, dus je zal de function naam aan moeten passen van je nieuwe Navigator sjabloon bijv. naar Nav_producten en dan werkt t.
Je ziet het standaard Navigator menu omdat er binnen de template een function gemaakt wordt, volgens mij Nav_menu.
Een function mag niet 2x genoemd worden, dus je zal de function naam aan moeten passen van je nieuwe Navigator sjabloon bijv. naar Nav_producten en dan werkt t.