Goedendag, kan na updaten naar nieuwste versie 2.1.2. plotseling geen plaatjes meer toevoegen via de editor. Dat werkte eerste wel, maar na een tijdje niet meer. Ik heb intussen de editor aangepast met plugins e.d. vanwege het ontbreken van kleuren en tekengrootte.
Krijg deze foutmelding:
"You don't have permission to access /modules/TinyMCE/responsive_filemanager/filemanager/dialog.php on this server."
Ik heb intussen wat gezocht en het schijnt dat er een conflict is ontstaan nadat het .htaccess file is toegevoegd in de root. Dat had ik gedaan om de juiste extensie in de url te krijgen (.html). Op het moment dat dat gedaan is, werkt Tiny MCE niet goed meer en kun je bv. geen plaatjes meer toevoegen.
Nieuwe update (7-3-2013), kreeg een oude link naar een oudere versie als antwoord terug, dat hielp niet echt. Ik heb intussen het een en ander gewijzigd in de config en het htacccess file verwijderd, nu werkt alles weer, allen is de juiste extensie ....html nu weer verdwenen en staat er zoiets als index.php?page=naam en geen naam.html
Blijkt dat TinyMCE een conflict geeft met het toepassen van de verandering van extensie [code in de config.php] en de [. htaccess] file in de root. Mocht iemand toch nog een oplossing hebben, dan hoor ik dat graag.
demaster
[opgelost] Fout melding Tiny MCE plaatje toevoegen
Moderator: velden
[opgelost] Fout melding Tiny MCE plaatje toevoegen
Last edited by demaster on Sun Mar 13, 2016 6:44 pm, edited 1 time in total.
Re: Fout melding Tiny MCE plaatje toevoegen
Zie helptekst bij de TinyMCE-module:
Important: if you're using URL Rewriting, you must update your .htaccess file and replace:
RedirectMatch 403 ^.*/modules/(.*)\.php$ with:
RedirectMatch 403 ^.*/modules/(?!TinyMCE/responsive_filemanager/filemanager/).*\.php$
... in order to make the Responsive File Manager work - If you already did some changes on that line, please update the rule accordingly
Important: if you're using URL Rewriting, you must update your .htaccess file and replace:
RedirectMatch 403 ^.*/modules/(.*)\.php$ with:
RedirectMatch 403 ^.*/modules/(?!TinyMCE/responsive_filemanager/filemanager/).*\.php$
... in order to make the Responsive File Manager work - If you already did some changes on that line, please update the rule accordingly