Formbuilder verzend error
Moderator: velden
Re: Formbuilder verzend error
Ik heb in de weblogs van AWstats (denk dat wij geen webalizer gebruiken) gekeken en daar kwam ik niet achter welke bestanden het meeste verbruiken. Ik heb net nog even alles naast elkaar gehouden de maanden via de statistieken en ik zag wel een piek toen de 2de website net online ging. Daarna is het verbruik weer gezakt naar 2 tot 50 mb per dag en soms tot de 100mb. Ik heb er ook nog een andere website bij gehouden die veel gebruikt word en die verbruikt ook zo iets. Dus ik denk dat het niets ergs is maar dat we de data limiet onderschat hebben. Het is een restaurant website met een reservering formulier dus ik denk dat daarom de data wat hoger is als dat we gewent zijn. Je ziet eigenlijk alleen dat Apache veel verbruikt en misschien is dat wel het verzenden van formulieren. We zullen zien wat er gebeurt en of het de hack was of dat het misschien gewoon een drukke website is. Paniek om niets misschien en niet goed gekeken
Ik zou niet verwachten dat het reserveringsformulier zoveel verbruikt. Tenzij het een McDonalds is waar je moet reserveren
Kun je wel de logfiles van een dag downloaden?

Kun je wel de logfiles van een dag downloaden?
Waak kan ik dat vinden? Ik kan wel van een maand een screen opslaan van de statistieken en deze hier plaatsen
Hahah misschien worden ze wel concurrent van de mcdonalds
Hahah misschien worden ze wel concurrent van de mcdonalds
Update:
Met behulp van velden heb ik de afbeeldingen op de website verkleint. De landings pagina vebruikte inderdaad veel data en dat is nu een stuk minder.
maar het data verbruik blijft het zelfde en staat nu op bijna 6gb het is vooral Apache wat veel verbruikt en niet zo zeer het aantal bezoekers (daar loopt alles normaal en constant).
Ik heb bij allebei de websites het complete cms + modules + benodigde bestanden vervangen voor nieuwe. Dus dan zou je zeggen dat de "hack" weg is als dat het was.
Iemand een idee waarom Apache alleen hier zoveel verbruikt? En wat draait er allemaal op Apache?
Met behulp van velden heb ik de afbeeldingen op de website verkleint. De landings pagina vebruikte inderdaad veel data en dat is nu een stuk minder.
maar het data verbruik blijft het zelfde en staat nu op bijna 6gb het is vooral Apache wat veel verbruikt en niet zo zeer het aantal bezoekers (daar loopt alles normaal en constant).
Ik heb bij allebei de websites het complete cms + modules + benodigde bestanden vervangen voor nieuwe. Dus dan zou je zeggen dat de "hack" weg is als dat het was.
Iemand een idee waarom Apache alleen hier zoveel verbruikt? En wat draait er allemaal op Apache?
Is het verbruik bij deze site hoger dan normaal of denk je dat? Controleer eens een andere website?! Moet zeggen dat ik het nog nooit heb bekeken...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Ja hij is hoger dan alle andere websites. Per dag +- 150mb via Apache. Andere websites verbruiken minder +-30mb andere weer minder sommige iets meer.