Hoi cmsms-ers,
Kan ik ongestraft een Design wissen in versie 2.x, zonder dat het systeem op hol slaat???
Ook als ik alle aan dat test-design gekoppelde templates en stylesheets gewoon losgekoppeld hebt, komt er namelijk bij het delete-verzoek de waarschuwing:
"Warning: Use extreme caution. Deleting a design may break a functioning website"
(en moet ik 2x bevestigen of ik dat wel wil, respekt. of ik dat écht wel wil..).
Maar ik wil natuurlijk allesbehalve een met veel gedoe naar versie 2.x ge-upgrade site van een klant op het laatst toch nog vernachelen...
Tegelijk voor de klant verwarrend wanneer hij/zij bij de pagina-opties toch nog zo'n test-designs ziet staan en kan kiezen die in te stellen.
Kortom, hoe serieus is die 'extreme caution' ?
Dankjulliewelweer, veel!
willemijn
Wissen van een Design in versie 2.x
Moderator: velden
Re: Wissen van een Design in versie 2.x
Ik wil bijv. niet dat mn klant andere Designs kan kiezen bij pagina-Options dan bedoeld zijn. Bijv. proef-designs die ik opgezet had om te kunnen testen of iets dergelijks en die ook getoond worden bij Opties als keuze.
Ik zie namelijk geen andere mogelijkheid om die te verbergen (zoals bij de sjablonen wel kan met List)!
Weet iemand hoe dat anders wel kan bij Designs??
Thanks.
willemijn
Ik zie namelijk geen andere mogelijkheid om die te verbergen (zoals bij de sjablonen wel kan met List)!
Weet iemand hoe dat anders wel kan bij Designs??
Thanks.
willemijn
Re: Wissen van een Design in versie 2.x
Aan een design zitten stylesheets en sjablonen gekoppeld.
Verwijder je een design dan worden ook deze dus ook verwijderd...
Als je eerst controleert of er geen koppelingen meer aan het design zitten kun je de design zonder problemen verwijderen...
Grt. Rolf
Verwijder je een design dan worden ook deze dus ook verwijderd...
Als je eerst controleert of er geen koppelingen meer aan het design zitten kun je de design zonder problemen verwijderen...
Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -