Hallo,
Ik gebruik voor een website de CGCalendar module. Hier worden geplande workshops in geplaatst. Nu is mijn vraag is het ook mogelijk het onderwerp van de workshop te laden in een in een formulier van de formbuilder module.
Ik wil zeg maar in de detailpagina van de CGCalendar een knop plaatsen naar een aanmeldformulier welke dan de waarde van het onderwerp automatisch plaatst in het aanmeldformulier.
Hoor graag van iemand of dit mogelijk is en hoe ik di moet gaan aanpakken.
Mvg Timo
CGCalendar waarde in Formbuilder
Moderator: velden
Re: CGCalendar waarde in Formbuilder
Wordt beschreven in de help van Form Builder. Sommige velden (afhankelijk van het type=testen) kun je vanuit de {FormBuilder...} tag al een waarde meegeven.
Ok heb het nu werkend door het formulier in de detailpagina te plaatsen
Wat ik nog graag zou willen is een directe link naar het formulier willen hebben vanuit de upcominglist template. Is het mogelijk door een link te maken naar een detailpagina waar dus alleen het formulier wordt weergeven. Of is hier een andere oplossing voor.
Heb ook wat geprobeerd met detailpage="pagealias" maar dat werkt bij mij helemaal niet. CGCalendar blijft de default template weergeven.
Code: Select all
{FormBuilder form='aanmelden' value_Onderwerp=$event.event_title value_Datum=$event.event_date_start|cms_date_format}
Heb ook wat geprobeerd met detailpage="pagealias" maar dat werkt bij mij helemaal niet. CGCalendar blijft de default template weergeven.
De module CGSimpleSmarty bevat een plugin om links te maken naar module actions (lees de help van die modulem iets met {module_action_link ...} ofzo)
Weet niet of dat is wat je bedoelt.
Weet niet of dat is wat je bedoelt.