Hoi,
Ik krijg de modulles niet gedownload, is het misschien bekend dat het niet kan, ik kan er niks over vinden.
gr.
Hans
Modules
Moderator: velden
Re: Modules
Welkom op het forum.
Lees even hoe je het beste een vraag stelt op het forum zodat we je ook echt kunnen helpen:
http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 13&t=40709
Lees even hoe je het beste een vraag stelt op het forum zodat we je ook echt kunnen helpen:
http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 13&t=40709
Welke webhost heb je?
Grtz. Rolf
Grtz. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Hoi Rolf, ik heb Mijndomein als webhost en ik zit bij Ziggo voor internet etc.Rolf wrote:Welke webhost heb je?
Grtz. Rolf
Ik wil graag de TinyMCE laten installeren maar die krijg ik dus niet geinstalleerd via de module manager, ik krijg dan een foutmelding, zie de bijlagen.
Ik heb de nieuwste cmsms draaien, CMS Made Simple™ 1.11.13 “Baquerizo Moreno”.
Ik heb best een aantal sites met cmsms gemaakt en pas kort heb ik dus problemen met de module manager als het op de TineMCE en de Formbuilder aankomt.
Het zou fijn zijn als je mij een beetje op weg kan helpen, bedankt voor je hulp.
Ja dat dacht ik al. Sinds de PHP verandering bij mijndomein.nl werkt het bij mij nml. ook niet meer...
Als je het XML-bestand uit de Forge download en deze bij Modules in de Admin upload en installeert dan kun je wel verder, al is het niet ideaal natuurlijk. Ik zal eens contact met ze opnemen...
Als je het XML-bestand uit de Forge download en deze bij Modules in de Admin upload en installeert dan kun je wel verder, al is het niet ideaal natuurlijk. Ik zal eens contact met ze opnemen...

LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Volgens mij was ik dat net aan het doen. ik heb op TinyMCE-2.9.12 gegoogled en toen kwam ik op iets dat de forge uitkwam. ik heb de text als een xml bewaard en ik sta nu op het punt om de xml te installeren.
ik laat het weten of het gelukt is.
bedankt voor je hulp to zo ver.
gr.
Hans
ik laat het weten of het gelukt is.
bedankt voor je hulp to zo ver.
gr.
Hans
Bedoel je de xml in plaats van nml?Rolf wrote:Ja dat dacht ik al. Sinds de PHP verandering bij mijndomein.nl werkt het bij mij nml. ook niet meer...
ik ben nu dus via de forge de xml file aan het installeren. ik kreeg alleen net het bericht dat als het fout gaat dat de site het niet meer wil doen en daar schrok ik van.
Diegene waar ik de site voor gemaakt hebt stuurde mij ook het bericht dat ze in de gewone MicroTiny WYSIWYG Editor in eens niet meer de lettertype kon aanpassen maar zat dat daarvoor wel in? ik heb geen idee?