CGBlog laat geen content blokken meer ... invoer [opgelost]
Moderator: velden
CGBlog laat geen content blokken meer ... invoer [opgelost]
Na de update van CGBlog naar versie 1.12.6 krijg ik geen content blokken meer te zien bij het invoeren van een nieuw artikel.
Iemand een idee wat hier aan de hand is of kan zijn?
Gregor
Iemand een idee wat hier aan de hand is of kan zijn?
Gregor
Last edited by Gregor on Mon Aug 11, 2014 3:40 pm, edited 1 time in total.
Re: CGBlog laat geen content blokken meer zien bij invoer
Misschien heb je voor CGBlog vroeger een gecustomized admin-sjabloon gemaakt volgens deze methode: http://docs.cmsmadesimple.org/customizi ... -templates ??
Net getest en het werkt bij mij... Clear Cache? Is de upgrade helemaal afgerond, kijk op de modules pagina...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Dank voor jullie reacties.
De pagina niet gecustomized en ik zie in de Modules pagina geen meldingen staan.
Ik heb 3 updates vanuit het cms gedaan:
- de cg smarty extensions (preciese naam niet voor ogen)
- cgblog
- gallery
Had al gekeken of ik vanuit de development pagina deze opnieuw kon downloaden, maar die extensions vond ik niet, daar geen download gedaan.
De pagina niet gecustomized en ik zie in de Modules pagina geen meldingen staan.
Ik heb 3 updates vanuit het cms gedaan:
- de cg smarty extensions (preciese naam niet voor ogen)
- cgblog
- gallery
Had al gekeken of ik vanuit de development pagina deze opnieuw kon downloaden, maar die extensions vond ik niet, daar geen download gedaan.
Maar clear cache?
Ook gedaan.Rolf wrote:Maar clear cache?
-
- Forum Members
we need more information. cgblog tag in template??
What do you mean by that?andre_designer wrote:we need more information. cgblog tag in template??
It worked all fine till the upgrade.
Hey guys, we aar stil in de Duts forum bord hoor... so Duts is allouwt!!
De frontend werkt nog wel steeds, Gregor?
Ik zal bij mij even wat meer sites upgraden, wie weet kom ik nog wat tegen.
Kijk in ieder geval even in het error_log en probeer eens te kijken met debug aan...
grt. Rolf
De frontend werkt nog wel steeds, Gregor?
Ik zal bij mij even wat meer sites upgraden, wie weet kom ik nog wat tegen.
Kijk in ieder geval even in het error_log en probeer eens te kijken met debug aan...
grt. Rolf
Dit zijn de laatste regels die ik uit de log haal:
[07-Aug-2014 21:29:25 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatetruecolor() [<a href='function.imagecreatetruecolor'>function.imagecreatetruecolor</a>]: Invalid image dimensions in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 74
[07-Aug-2014 21:29:25 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecopyresampled() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 75
[07-Aug-2014 21:29:25 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagejpeg() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 76
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: gd-jpeg, libjpeg: recoverable error: Premature end of JPEG file
in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: 'uploads/images/Gallery/Zomer2014/Vakantie/Vakantie 2014 - 108.jpg' is not a valid JPEG file in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: Division by zero in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 59
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatetruecolor() [<a href='function.imagecreatetruecolor'>function.imagecreatetruecolor</a>]: Invalid image dimensions in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 74
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecopyresampled() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 75
[08-Aug-2014 10:33:13 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagejpeg() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 76
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: gd-jpeg, libjpeg: recoverable error: Premature end of JPEG file
in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: 'uploads/images/Gallery/Zomer2014/Vakantie/Vakantie 2014 - 108.jpg' is not a valid JPEG file in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: Division by zero in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 59
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatetruecolor() [<a href='function.imagecreatetruecolor'>function.imagecreatetruecolor</a>]: Invalid image dimensions in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 74
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecopyresampled() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 75
[08-Aug-2014 14:37:19 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagejpeg() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 76
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: gd-jpeg, libjpeg: recoverable error: Premature end of JPEG file
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatefromjpeg() [<a href='function.imagecreatefromjpeg'>function.imagecreatefromjpeg</a>]: 'uploads/images/Gallery/Zomer2014/Vakantie/Vakantie 2014 - 108.jpg' is not a valid JPEG file in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 58
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: Division by zero in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 59
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecreatetruecolor() [<a href='function.imagecreatetruecolor'>function.imagecreatetruecolor</a>]: Invalid image dimensions in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 74
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagecopyresampled() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 75
[08-Aug-2014 16:04:47 Europe/Amsterdam] PHP Warning: imagejpeg() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/lib/classes/class.usertagoperations.inc.php(265) : eval()'d code on line 76
Lijkt er op dat een UDT roet in het eten gooit. Herken je dit? Een fotobewerking UDT of zoiets??
Disable de code in deze UDT eens en kijk of CGBlog weer terug komt, dan zijn we weer een stap verder.
Disable de code in deze UDT eens en kijk of CGBlog weer terug komt, dan zijn we weer een stap verder.
Ik heb de UDT hernoemd, cache schoongemaakt, maar geen succes.
Uhh, als je de UDT een andere naam geeft dan krijg je ook een foutmeldingGregor wrote:Ik heb de UDT hernoemd, cache schoongemaakt, maar geen succes.

Kun je de code zelf niet even tussen /* en */ zetten, of een // voor de regels plaatsen?
Hele code tussen /* */ gezet, clear cache, debug aangezet en cgblog geopend. Nog steeds geen content velden en evenmin een errorlog die in de root wordt aangemaakt
Wat me zojuist wel voor het eerst opviel, is dat het menu "Tags" niet tot een tag overzicht leidt, maar terugvoert naar het hoofdmenu.
Gregor

Wat me zojuist wel voor het eerst opviel, is dat het menu "Tags" niet tot een tag overzicht leidt, maar terugvoert naar het hoofdmenu.
Gregor