Listit2 bepalen welke items zichtbaar voor FEU leden

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
pedes
Power Poster
Power Poster

Listit2 bepalen welke items zichtbaar voor FEU leden

Post by pedes »

Ik zou Listit2 gebruiken voor het tonen van projecten, die maar zichtbaar mogen zijn voor ingelogde FEU gebruikers.
Maar sommige projecten enkel voor FEU gebruikers A, B, F en andere projecten voor gebruikers A, C, D en E.

Ik moet dus in het Listit2 project die wordt aangemaakt vertellen voor welke gebruikers het zichtbaar mag zijn.
Of ik kan aan ieder Listit2 project een FEU groep toekennen, waarna ik de gewenste FEU gebruikers aan die groep toevoeg.

Iemand andere ideeën of suggesties hoe ik dit best aanpak, zodat het gebruiksvriendelijk is.
Of werk ik beter met iets anders dan Listit2 ?

Alvast dank,
Peter
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Listit2 bepalen welke items zichtbaar voor FEU leden

Post by Rolf »

Je kunt dit toch met feu groepen oplossen? Je kunt deze aanvinken in feu en afhankelijk van de groep een pagina(deel) tonen...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
pedes
Power Poster
Power Poster

Re: Listit2 bepalen welke items zichtbaar voor FEU leden

Post by pedes »

Dag Rolf,

Dank voor uw reply, ik heb inderdaad geëxperimenteerd met groepen en dat lukt.
Maar ik zou dan bij de aanmaak van een nieuw project (dossier) ook auto een groep willen laten maken (daar ben ik nog niet uit hoe ik dit voor elkaar krijg).

Ik heb trouwens ook nog andere problemen waar ik op stuit.
Dus ieder item in de Listit2 module is een project (dossier).
Ieder project (dossier) kan andere inhoud/opmaak hebben en deze inhoud groeit ook naargelang het project raakt afgewerkt. (het gaat hier om bouw projecten).

Vb van een project (dossier) opbouw
Image

De inhoud bestaat dus uit secties (vb Algemeen, lot1 ruwbouw en afwerking, ect...)
Deze zijn elk nog eens onderverdeeld in vb. 10 plannen, 11 bestek, ect... hieronder komen per onderverdeling de files (voorzien van d e upload datum) met betrekking tot die onderverdeling. deze files zouden dan in de desbetreffende map moeten zitten.
Ik breek mijn hoofd hoe ik dit kan voor elkaar krijgen dat men (de gebruiker die vb. secretaresse is) dit op een eenvoudige manier ingeven. Iedere dossier verschilt en ook de titels van de onderverdelingen zullen dan niet dezelfde zijn.

Iemand die mij een duw in de goede richting kan geven of een suggestie geeft?

Mvg,
Peter
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”