misschien een rare titel voor deze topic...
Maar volgende wil ik bekomen:
Ik heb verschillende projecten waarbij verschillende documenten bijhoren. het ene project kan vb. 2 documenten bevatten het andere dan weer 12 documenten.
In het detail van ieder project kan de gebruiker deze documenten downloaden (consulteren).
Het kan dat er ook na bepaalde tijd documenten in het project bijkomen.
In de admin gebruik in Listit2 om de projecten op te lijsten, kan ik hier een soort file upload gebruiken, om meerdere files in 1 keer naar een map up te loaden, of zal ik de files in een map moeten uploaden via de filemanager? maar hoe kan ik dez emap of deze gewenste bestanden laten tonen in het gewenste project op de frontend?
Misschien zie ik het verkeerd of zoek ik het te ver ...
Iemand een idee of suggestie?
Mvg,
Peter
uploaden bestanden in admin &tonen op de front
Moderator: velden
uploaden bestanden in admin &tonen op de front
Last edited by pedes on Thu Mar 06, 2014 5:17 am, edited 2 times in total.
Re: uploaden meerdere bestanden in admin en tonen op de fron
Er is een file_list tag. Gooi bestanden in een map op de server en ze komen ook direct op de frontend. Geweldig tooltje. Heb alleen even geen link, de Forge heeft server problemen...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Is inderdaad een heel mooie tag, bedankt om dit te melden.
Mvg,
Peter
Re: uploaden bestanden in admin &tonen op de front
Ik heb deze tag dus in gebruik, maar ik zou ook een datum moeten zien naast de file, maar deze blijft als hidden staan... nogthans de default instelling is om deze te tonen, ook de date='true' op zetten in de tag helpt niet. Trouwens zelfde gebeurd voor de size, deze is volgens de handleiding ook standaard true maar ook hier is deze hidden en krijg ik ze niet zichtbaar.
Iemand een idee?
Mvg,
Peter
Iemand een idee?
Mvg,
Peter
Re: uploaden bestanden in admin &tonen op de front
Beste forumvrienden ...
Iemand die plugin filelisting gebruikt en ook de datum en file-size zichtbaar krijgt ?
Ik zie wel de files, eventueel ook de subfolders, maar krijg het niet voor elkaar om de datum en als het even kan ook de file grootte zichtbaar te krijgen.
Als ik in de broncode kijk staat dit wel daar, maar staat op hidden. (zie bijlage)
Er moet dus ergens een instelling zijn die dit op zichtbaar zet.
Alvast dank voor uw hulp.
Mvg,
Peter
Iemand die plugin filelisting gebruikt en ook de datum en file-size zichtbaar krijgt ?
Ik zie wel de files, eventueel ook de subfolders, maar krijg het niet voor elkaar om de datum en als het even kan ook de file grootte zichtbaar te krijgen.
Als ik in de broncode kijk staat dit wel daar, maar staat op hidden. (zie bijlage)
Er moet dus ergens een instelling zijn die dit op zichtbaar zet.
Alvast dank voor uw hulp.
Mvg,
Peter